Hej,
Köpte maximus xtractor/spear @ psxcare... installerade/kopplade enligt anvisningar...
Har sett till att ejecta släden, slå av strömmen till läsaren och föra in den ½-vägen... ström på igen...
startar 360 xtractor, ställer in sata/com-port, sätter spjutet mot 707-punkten (rätt punkt enl bilderna som finns iaf) MEN spjutets blåa LED tänds aldrig... dock hade jag ju klickat i timern... så jag lät läsningen gå vidare så den gick igenom och nycklar osv sparades!
Sedan så funderade jag lite på vad jag skulle göra.. är spjutet trasigt? har jag gjort ngt fel osv osv... nyckeln såg okay ut (inga 0000000-segment osv) så jag beslutade att läsa av den i jungleflasher oxo vilket gick bra och gav SAMMA nyckel/bin-filer.
Jag bifogar 2 bilder på avläsningarna.. vad tror ni, är spjutet trasigt men läsningarna okay? eller är läsningarna felaktiga? (jag suddade lite i mitten av keyn... tänkte att det inte var så intressant vad det faktiskt står i mitten av nyckeln... det står samma sak i båda läsningarna ivf...)
Det som är kvar... skrivningen av firmware... tror jag att jag fixar ivf... tänkte mest om det är ngn idé att skriva in den firmware jag skapat mha firmtool/dummy.bin/ix15-liteon.bin
Vad tror ni? <:
Bookmarks