Original inlägg av
xbox360-amor
Tjeena!
Först och främst ladda jag hem spelen igen, dock inte helt och hållet, utan jag (Azureus) kontrollerar filerna när man laddar hem de till samma katalog, om det inte är exakt samma värden så ersätts filen.
Nu har jag packat upp iso-filen FRÅN den nya hårddisken, och TILL den nya hårddisken. Alltså ingenting med den gamla disken att göra.
1. Först så testade jag med "Need.For.Speed.Undercover.PAL.X360-Allstars" i mulleter, där ville programmer ersätta SS, klickade Ja, men sedan fick jag: "Data partition does NOT match, its not safe to fix this ISO. Aborting."
2. Här testade jag "Army.Of.Two.PAL.X360-Allstars" i mulleter, behövde inte replaca SS, klicka jag på grejjen med LONG time, felfritt även där och fick meddelandet om att allt verkar perfekt.
Så därför testade jag det i abgx, nästan allt var perfekt där också, men på slutet fick jag skiiit-meddelandet som alltid dyker upp där nere: ""Game partition CRC does not match, looks like a bad rip!"
Återigen, därför testade jag med att patcha det manuellt i abgx, inget vidare framgång där heller, fick exakt samma meddelande, och i gult står det: "Stealth was verifried but game data wasn't".
3. Här testade jag med "FIFA.Street.3.PAL.XBOX360-RANT", först i mulleter, gick inte genom CRC-check, fick SS fel och sen meddelandet med att "Data partition does NOT match" osv.
Även här patchade jag manuellt, denna gång i muletter, sedan körde jag testet med abgx och fick samma svar***.
Nu tror jag inte det finns så mycket mer som jag kan göra, eller vad säger ni?
Bookmarks