Sida 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Visar resultat 151 till 154 av 154

Diskussion: Replace SS?

  1. #151
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av xbox360-amor Visa Inlägg
    Nu har jag fixat need for speed på skiva: Need.For.Speed.Undercover.PAL.X360-Allstars

    När man matar in skivan i datorn står det: XGD2DVD_NTSC
    har inte skivans label något betydelse? det ska ju vara PAL, jag kanske är ute och cyklar :P
    det ska stå XGD2DVD_NTSC, även på PAL. du ska inte byta label på skivorna, vad du bränt ut på skivorna skriver du väl på dem.

    att spela online med verifierade backuper även om du spelat offline med overifierade backuper innan är inga problem.

  2. #152
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    147
    Respekt
    18
    Skrev i "livesäkerhet"-tråden och blev hänvisad hit. Har en release av NBA live 09 (RANT-releasen) som abgx säger att det är bad game data på.

    Hur kollar jag att CRC stämmer på ison och i arkivet?... Vilket program behövs och så?

  3. #153
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Equality Visa Inlägg
    Skrev i "livesäkerhet"-tråden och blev hänvisad hit. Har en release av NBA live 09 (RANT-releasen) som abgx säger att det är bad game data på.

    Hur kollar jag att CRC stämmer på ison och i arkivet?... Vilket program behövs och så?
    ett SFV program som t.ex Flash SFV eller Quick SFV läs tidigare i tråden du kan även använda dig av Total Commander, felet du har är förmodligen din HDD/Ramminnet... testa att kolla dessa =)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #154
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Equality Visa Inlägg
    Skrev i "livesäkerhet"-tråden och blev hänvisad hit. Har en release av NBA live 09 (RANT-releasen) som abgx säger att det är bad game data på.

    Hur kollar jag att CRC stämmer på ison och i arkivet?... Vilket program behövs och så?
    du får skapa ett crc värde av din uppackade iso och jämföra med det värdet man kan se i winrar, det står i denna tråden om du läser den. program du kan använda dig av är quick sfv eller total commander, där det senare alternativet kanske är krångligare eftersom det är en filhanterare med en crc funktion och inte enbart ett crc program.

Sida 6 av 6 FörstaFörsta ... 456

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •