Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Need For Speed Undercover

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Need For Speed Undercover

    Går det att spela fler än En spelare i offlineläge? I så fall hur? Jag har ju en flashad Xbox och lär bli bannad från Live så det kan vara kul att veta. Undrar samma sak med Gears of War 2.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    173
    Respekt
    0
    du kan lika gärna sätta på live nu. Att vara offline är samma sak som att vara bannad. xboxet lagrar ändå info ... jag tror inte det går att spela split screen :S ingen aning..........................

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av wilkkm0 Visa Inlägg
    du kan lika gärna sätta på live nu. Att vara offline är samma sak som att vara bannad. xboxet lagrar ändå info ... jag tror inte det går att spela split screen :S ingen aning..........................
    sluta skräm upp folk när du inte vet vad du talar om! för det andra kan du förklara lite om vad som skulle loggas, vad det beror på och om stealth skulle spelat någon roll eller inte. varför skulle backuper med korrekt stealth vara mer ban-vänliga än original? det finns inget som tyder på det, nämligen! men men..

    har du lite info till ditt påstående tack, du vet mer än alla andra, mer än de på xbox-scene t.o.m! men du kanske bara gissar eller hört detta??

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    173
    Respekt
    0
    Har jag sagt att jag vet mer en alla andra xD ? jag vet inte ett skit.. men jag har läst din guide och sett massa .. jag ''flumsade'' bara lite och skrev. Jag han inte skriva någon 200 ords beskrivning... aja glöm detta och gå vidare :P

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av wilkkm0 Visa Inlägg
    Har jag sagt att jag vet mer en alla andra xD ? jag vet inte ett skit.. men jag har läst din guide och sett massa .. jag ''flumsade'' bara lite och skrev. Jag han inte skriva någon 200 ords beskrivning... aja glöm detta och gå vidare :P
    det är väl bättra att skita i att skriva massa flumm saker som man inte vet om de stämmer, dumt att skapa ännu större förvirring än det redan är. behöver inte skrivas 200 ord, det är de små sakerna som gör det. elvis lever, vips så tror många att det är så.. du fattar nog poängen och det är dit jag ville komma.

Liknande diskussioner

  1. Need For Speed Undercover
    By Jocce_84 in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 19:01
  2. need for speed undercover, hjälp? :p
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-08, 01:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •