Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 36 av 36

Diskussion: Skicka in och laga flashad xbox

Registrerade
    Oct 2008
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Erixon Visa Inlägg
    fick tebax min idag från tyskland NOT REPAIRED för att jag flashat driven
    Aj då, bad luck. Var garanti sigilen skadad på nåt sätt och syntes det att maskinen var öppnad?

Registrerade
    Nov 2008
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Erixon Visa Inlägg
    fick tebax min idag från tyskland NOT REPAIRED för att jag flashat driven
    Fick du betalat nåt för att få hem den igen? Hade du flashat tillbaka till orginal innan du skickade? Klistermärkena intakta?

//Arasul

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0
    tror inte ens dom har öppnat... klisterlappen är nog trasig kommer inte ihåg... inte om flashad... inte en krona betalade jag

Registrerade
    Nov 2006
    Respekt
    18
    ojdå då måste jag haft en väldans tur med mina boxar har skickat in 3 st fått tillbaks 3 nya direkt och 1 va fortfarnade flashad 1 hade inte ens rrod ...
    men bra att veta att man bara haft tur isf får hoppas med tur när jag skickar in min 4e snart :P

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av telgetok Visa Inlägg
    ojdå då måste jag haft en väldans tur med mina boxar har skickat in 3 st fått tillbaks 3 nya direkt och 1 va fortfarnade flashad 1 hade inte ens rrod ...
    men bra att veta att man bara haft tur isf får hoppas med tur när jag skickar in min 4e snart :P
    Har skickat in 4 st med, dom 3 första var flashade, den 4'e fick jag E74 precis innan jul, då hade garantin gått ut för 2 veckor sedan, så jag ringde supporten och sa jag hade 3 rrod och flashade tillbaka den till orginal, för 1 vecka sen kom samma box tillbaka, fast dom byt ut moderkort och dvd,, till en liteon.. men den funkar iaf..

Mvh

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av telgetok Visa Inlägg
    Har skickat in 4 st med, dom 3 första var flashade, den 4'e fick jag E74 precis innan jul, då hade garantin gått ut för 2 veckor sedan, så jag ringde supporten och sa jag hade 3 rrod och flashade tillbaka den till orginal, för 1 vecka sen kom samma box tillbaka, fast dom byt ut moderkort och dvd,, till en liteon.. men den funkar iaf..

Mvh

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

1. Guide: Flashning av BenQ VAD6038
    By pemani in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Senaste inlägg: 2010-01-16, 21:01
  2. brända xbox 1 spel till flashad xbox 360?
    By martin90 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 19:57
  3. XBOX 360 - alla vanliga frågor och svar
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 12:21
  4. Köpa 2.5" hdd och byta xbox 360 hårddisken själv?
    By jEjK in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 14:16
  5. En hårddisk till 2 xbox, varav en flashad
    By sim161 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 15:31

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner