tror inte ens dom har öppnat... klisterlappen är nog trasig kommer inte ihåg... inte om flashad... inte en krona betalade jag
ojdå då måste jag haft en väldans tur med mina boxar har skickat in 3 st fått tillbaks 3 nya direkt och 1 va fortfarnade flashad 1 hade inte ens rrod ...
men bra att veta att man bara haft tur isf får hoppas med tur när jag skickar in min 4e snart :P
Har skickat in 4 st med, dom 3 första var flashade, den 4'e fick jag E74 precis innan jul, då hade garantin gått ut för 2 veckor sedan, så jag ringde supporten och sa jag hade 3 rrod och flashade tillbaka den till orginal, för 1 vecka sen kom samma box tillbaka, fast dom byt ut moderkort och dvd,, till en liteon.. men den funkar iaf..
Mvh
Har skickat in 4 st med, dom 3 första var flashade, den 4'e fick jag E74 precis innan jul, då hade garantin gått ut för 2 veckor sedan, så jag ringde supporten och sa jag hade 3 rrod och flashade tillbaka den till orginal, för 1 vecka sen kom samma box tillbaka, fast dom byt ut moderkort och dvd,, till en liteon.. men den funkar iaf..
Mvh
Bookmarks