Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: Spotify

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    29
    Respekt
    0

    Spotify

    Hej.
    Jag har letat efter spotify ett tag nu och hittade en fil med info hur man fick en invite så tänkte posta den så att andra också kan få del av spotify


    1. Ladda ner och instalera en IRC klient exempelvis på (http;//www.mirc.co.uk)

    2. Skriv in info så som namn/email/nickname

    3. Välja IRC Network: Quakenet och till exempel "Random UK server"

    4. När du connectat så går du med i spotify kanalen genom att skriva /j #spotify

    5.När du är inne i kanalen så skriver du "/msg spot!fy !invite" eller "/msg spotify !invite" beroende på vilken bot som är aktiv just då enligt den information du får när du kommer in i kanalen.

    6. Ett meddelande kommer upp med din invite.

    7 Botten som ger invites kan vara nere då och då så kolla in lite då och då i så fall.

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Man tackar...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Blixten100 fick du det att fungera?

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av erikperik Visa Inlägg
    Blixten100 fick du det att fungera?
    Det fungerade då bara fint för mig ... Funkade det inte för dig så pröva igen för boten kanske är nere ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Jodå det lirade perfekt för mig.

    Dock sitter jag och klurar på huruvida man kan ansluta till Quakenet via en proxy, för att få ut fler invites från samma ip. Och misstolka mig inte, jag ska inte ha flera stycken själv (verkar ju väldigt onödigt), vill införskaffa fler som man kan ge till vänner och bekanta, då dessa personer inte alls förstår sig på mIRC...

    Men tyvärr har jag för mig att Quakenet har nån egenskriven kod som är väldigt effektiv på att banna proxade klienter...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Nog ska det funka via proxy ... Kan inte se nån anledning till att det inte skulle gå ... Ska testa när orken kommer fram ... Någongång under morgondagen om jag kommer ihåg ... Återkommer med svar ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  8. #8
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    En invite kan bara användas en gång...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  9. #9
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Blixten100 Visa Inlägg
    En invite kan bara användas en gång...
    Den är oanvänd ... Var oanvänd ... Nån har väl klickat och tagit den ... Gjord över en anon proxy ... Hade väl tur???
    Last edited by Begga; 2009-01-29 at 01:05.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  10. #10
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Du har inte nån liten guide på hur du kopplade upp dig till proxyn? Jag lyckas då iaf inte...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  11. #11
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Lite mer noggrann beskrivning för dom som inte e så hajj på detta?(a)

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •