Vilken är bäst då? Både med ljud och "ta" bort överhettningen, jag vill inte ha talismoon för att den gör bara xbox 360 tystare. Och jag vill bara ha fläktar som finns i psxcare.
Vilken är bäst då? Både med ljud och "ta" bort överhettningen, jag vill inte ha talismoon för att den gör bara xbox 360 tystare. Och jag vill bara ha fläktar som finns i psxcare.
egen åskigt är att fläktarna inte gör någon större förbättring för att förebygga rrod, det krävs större ingrepp för kylning, att leda bort luft är inte tillräckligt då ytan/modekortet i boxen redan får tillräckligt med värme för att rrod'a.
har du en gammal box eller varför vill du byta fläkt?
int21 den blir ofta varm och jag var nära på att få rrod för att det luktade bränt en gång men jag stängde av den snabbt och jag kan fortfarande köra spel som smort men inte så länge så jag behöver en fläkt
du har nog massa damm och skit i din konsoll, provat att dammsuga den där du kommer åt? (i skarvarna och på sidan... även i cd-spelaren i vissa fall kan hjälpa dig att få ner temperaturen
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
ta det väldigt LUGNT när du leker med dammsugare nära din box, har du öppnat ska du absolut inte använda dammsugare pga statisk elektricitet, använde tryckluft, finns luft på burk.
boxar ska inte lukta bränt, tyder på kortslutning eller mycket damm. förövrigt är det något speciellt med damm och bränd elektronik, lukten är bland de bättre, det är lite som moped och bensin. däremot är kortis lukten på elektronik ett helvete!
men luft på burk trycker ju ut inte in så luften trycker ju bara in dammen.
Men vilken fläkt ska jag köpa efter jag har "rensat" min 360? Så att min gpu eller cpu inte smälter
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Google is your friend!
Google is your friend!
Google is your friend!
Bookmarks