frågan är enkel, blir den det? jag har en film jag vill beställa hem från staterna men den finns bara i region 1
frågan är enkel, blir den det? jag har en film jag vill beställa hem från staterna men den finns bara i region 1
Nej
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
spelade ingen roll, båda filmerna jag var intresserad av fanns visst i svedala
sorry att jag drar upp tråden igen, men jag syftade på att spela upp DVD:er går det med saker importerade från till exempel USA?
PAL konsoller spelar bara spel från den landskod den är ämnad för alltså PAL eller Regionsfria NTSC spel.
Film fungerar såhär, är det en Europeisk konsoll Region 2 spelar den bara R2 filmer inte R1-6.
När en 360 får ny mjukvara i DVD enheten spelar den fortfarande upp enligt ovan men även Backupper / Kopior.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
attans rackarns! vissa filmer jag vill ha finns ju bara in the states, inte direkt värt att köpa en separat dvd bara för det ändamålet.. hmm kanske lösa det med popcorn hour:n på nå vänster.. hmm
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
nu är det ju så att du kan göra regionfria firmware:s, tex den jag har i min samsung brännare är patchad regionfri och läser alla regioner, det gjorde den inte innan. så frågan är om ixtreme är regionfri för dvd eller inte. hade gärna testat, men min box ligger här i delar i väntan på ix 1.6
/ Pendragon
Regionskoll kan göras både i dvdläsaren och i datorns/konsollens programvara för uppspelning av dvd. Jag tror inte man kan göra en 360 regionsfri genom att hacka dvdläsarens firmware - hade det varit så enkelt hade det redan varit gjort.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks