Har bara en liten fråga angående det, sett att många tycker om det sättet, vad är det för fördelar med det sättet en att bara ha ett Neo4 chip, sen desutom vad skulle det kosta med ett ps2 + Neo4+Origa chip härifrån monterat o klart ?
/reyrey
Har bara en liten fråga angående det, sett att många tycker om det sättet, vad är det för fördelar med det sättet en att bara ha ett Neo4 chip, sen desutom vad skulle det kosta med ett ps2 + Neo4+Origa chip härifrån monterat o klart ?
/reyrey
Inget härdoh
Med neo4+origa får du utöver vanliga neo4 funktionerna
+ Det går att spela original importspel (utan swap!)
+ Det går att spela dvd-r spel utan swap
+ Det går att spela "ea" spel utan swap
I övrigt ger vi inga garantier för att allt skall fungera perfekt utan biverkningar då detta är ett "HACK" och inte en väl testad lösning.
PS2 med neo4+origa kostar 6.500:-, och kan endast levereras när vi har PS2 "v4" på lager.
Vi rekommenderar hellre PS2 med Messiah, samt dvd-region-x om man vill se importerade filmer.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack för det snabba svaret
hmmm vad inte problemet att Mesia att det är totalt omöjligt att få tag på ett sådant chip??? Värkar ju som inte det finns, i alla fall om det jar har läst över allt, annars vore det en dröm
sen vad skulle det kosta med PS2+Mesia+Minneskort på avetalning, på 6mån eller 12mån ???
Inget härdoh
Messiah finns, det är bara lite lång leveranstid då tillverkningen stått still ett tag pga buggfixar.
Vi har c:a 50 lyckliga kunder som har Messiahchippade PS2 i sin ägo :-)
PS2 med Messiah = 6000:-
Minneskort = 399:-
Uppläggningsavgift avbetalning = 250:-
Aviavgift/månad för avbetalning = 23:-
/Hansi
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Oki tack en gång
ska fundera på saken, hör av mig om ett tag
ps, du vet inte när FFX släpps här eller hur mycket kostar USA ver av den. sen om inte mesaia chipet kommer in... i alla fall inte ett bra tag, finns det något annat sätt att spela Inport spel utan att modda om allt utan att cracka dem, som man inte vill göra
[This message has been edited by reyrey (edited 08 February 2002).]
Inget härdoh
Bookmarks