Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Laddar ej

Registrerade
    Feb 2009
    Respekt
    0

Laddar ej

Min PSP har slutat och ladda , stoppar i kabeln och inget händer (organge lampa brukar väl tändas).
    Kan man spela PSP utan batteri ?
    För nu händer ingenting när jag trycker på PSP precis som batteriet är död , laddaren ger ut 5-6 volt så den verkar fungera .

Kan det vara batteriet som havererad ?
    Frågar för det är Garanti kvar men har fått den flashat av PSX care i sommras och om det är batteri så köper jag hellre en större än lämnar in den på garantin.

Registrerade
    Feb 2009
    Respekt
    0
    hur laddar du? ja fick samma problem med min när den va ny.. ja testade då o ladda i väggen med usb-adapter vilket inte funkade! satte kablen i datorn o då gick det, se till o ha w-lan avstängt oxå..

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Batterier är förbrukningsvaror då folk missköter laddning och urladdning.

Li-Ion batterier får inte tömmas helt mellan laddningarna utan mår bäst när de har lite laddning kvar

De bör även iniieras med 16 Timmar vid första laddningen o skall man långtidslagra skall batteriet vara laddat 40% sen plockas ut o förvaras mörkt o svalt.

I vissa fall kan man få batterier utbytta, men de är sällsynta fall
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Feb 2009
    Respekt
    0
    Kollade lite till igår kväll och batteriet verkade vara full laddad (4 volt)
    Så det verkar som själva PSP har död , fick lämna in den men hoppas att dom inte ändrar mjukvaran =)

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Jamo Visa Inlägg
    Kollade lite till igår kväll och batteriet verkade vara full laddad (4 volt)
    Så det verkar som själva PSP har död , fick lämna in den men hoppas att dom inte ändrar mjukvaran =)
    Det lär de nog göra, det är riktigt dumt att lämna in något med CFW.
    Du kunde kommit förbi oss om du bodde i 08 området så hade vi kikat på en åt dig.

Förmodligen Brickad.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Feb 2009
    Respekt
    0
    väntar fortfarande på PSP . EN ?!?!? månad mist skulle det ta (5 dagar för XBOX) Säljer sony så in i helvete mycket eller rasar alla så dom hinner inte med .

Tror inte den var brickad för att lampan brukar lysa då . Min var helt död inte en suck . grabben spelade ett spel stängde av , vi käkade och sen skulle jag gå skita (brukar lira PSP i skithuset) fick inte i gång den .

Ajaja

Kommer in sen med PSP och Xbox 360

Registrerade
    Feb 2009
    Respekt
    0
    Har nu fått en ny ersättnings PSP tyvärr fick jag en 3000 med 1 spel . Tycker 2 månader att konstatera att den är kaputt . Hade vi gjord så på företaget jag jobbar på hade jag varit arbetslös .

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Jamo Visa Inlägg
    Har nu fått en ny ersättnings PSP tyvärr fick jag en 3000 med 1 spel . Tycker 2 månader att konstatera att den är kaputt . Hade vi gjord så på företaget jag jobbar på hade jag varit arbetslös .
    Mjo det var lite väl lång tid, snällt av dem att ge dig en 3000 men det är ju inte samma konsoll som ni lämnat in.
    Prova använd din Pappakraft o säg att sonen inte får Skypa o mikken inte var där från örjan av en anledning
    Hoppas sedan på att du inte får ett v3 moderkort
    Eller sälj den på en köp & säljsida.

1.månad är precis på gränsen till skärlig tid tycker jag.
    / Pendragon

Liknande diskussioner

1. uTorrent laddar ner i max 10kb/s??
    By xepez in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 19:56
  2. NDS-spelen laddar inte!
    By Jokkopokko in forum Nintendo DS
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 02:45
  3. Hur laddar man hem spel till xbox 360?
    By jsb in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 13:48
  4. Lagg/hack med G4/M3 Simply/Cyclo Evolution med spel som laddar mycket?
    By Freddo_mAN in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 18:20
  5. Sjukt ps2 ljud när den laddar
    By rododondro in forum Playstation 2 - spelfrågor
    Senaste inlägg: 2007-07-22, 12:21

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner