Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Förlängning av kablen till sensor bar

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    0

Förlängning av kablen till sensor bar

Jag håller på att sätta wiiet i ett biorum och all utrustning finns i en gardrob i bakre delen av rummet. Så jag behöver förlänga kablen till sensor baren med cirka 10-15m meter för det ska bli riktigt bra och snyggt, funkar det att förlänga så långt eller finns något att sätt. Vill gärna köpa en färdig om det finns en så lång förlängare.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi har löst det genom att ta ur batterierna ur en trådlös sensor bar och löda dit kablar från en vanlig strömadapter inställd på de 6V som just denna sensorbar är byggd för.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Respekt
    21
    Dragon har en på 1.8m men det är på tok för kort för dig. Jag tror inte ditt problem kommer att vara sensorbar:en utan bluetooth responsen. De flesta bluetooth prylarna jag kört på längre än 10m har inte reagerat särskilt bra men det kan väl bero på att jag har rätt mycket utrustning i mitt rum.

Så här kan man också göra:

http://www.sweclockers.com/album/?id=1153

Last edited by razor1394; 2009-02-08 at 07:40.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
    Dragon har en på 1.8m men det är på tok för kort för dig. Jag tror inte ditt problem kommer att vara sensorbar:en utan bluetooth responsen. De flesta bluetooth prylarna jag kört på längre än 10m har inte reagerat särskilt bra men det kan väl bero på att jag har rätt mycket utrustning i mitt rum.

Så här kan man också göra:

http://www.sweclockers.com/album/?id=1153

15 meter till bioduken är inte samma sak som 15 meter mellan spelarens wiimote och wii:n...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Respekt
    21
    Sant, haha.

Liknande diskussioner

1. Inlägg: 51
    Senaste inlägg: 2011-03-18, 22:01
  2. Försök till lagning av rrod.
    By k-o-p in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-11-01, 04:23
  3. Köpa låtar till US Rock Band i Sverige?
    By Zyhorn in forum Playstation - spelfrågor
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 18:29
  4. Bäst bild - HDMI till VGA eller HDMI till DVI-D?
    By torva in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 19:01

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner