..... har iofs redan gjort det till ett gäng som ska köpa kompletta ps2+chip... men mina erfarenheter är verkligen inte dom bästa nu!! La en beställning till PSXCARE om en ps2+neo4 den 4/12-01... prylarna kom den 19/12... gött!! Tänkte att man kunde sitta & lira nu när man är ledig från jobb & dyl. men inte.... starta inte ens upp... bara en svart skärm... ringde till dig Hansi den 20/12... fick FP lapp den 21/12 (snabbt jobbat! beröm!!) Nicke ringde den 12/1 på kvällen runt 18.30 eller nåt sånt... "Har kollat din ps2 och hittar inga fel!!" hmmm... fan jag är väl korkad, har väl inte tryckt på on/off knappen ens .... skit samma... fick tillbaka den idag 16/12 (onsdag) skulle fått den igår (låg iaf på terminalen då).... idag så dumpa brevbäraren en avi i lådan!! Puckon.... får åka 2mil till terminalen (ville ha den idag) å gorma på en kille där... tydligen ska man stå med på en "värdelista" för att dom ska köra ut FP till privatpersoner nytt från 1/1-02... ska vara bättre med "hämtpaket"... ja,ja... Koppla in ps2 å vips så starta den... ha,ha gött!! Sitter å lirar några spel & konsolen fungerar kanon... stänger av.... käkar... ska lira lite till men va fan svart skärm (igen!!!) Sitter å stänger av rycker ur nätkabeln för att "nolla" inget fungerar.... vips så startar den en gång till... Wooow! Kanske har köpt en ps2:a som engångskonsol.... grymt?!... Ringde Nicke igen på Onsdag (16/12)... "så här ska det inte vara" näää tro fan det... ps2:an ska få en ytterligare resa på 100mil... som sagt... ska man fortsätta att rekommendera PSXCARE när man bor inärheten av GBG & *******... Personligen så fatta jag mer tycke om PSXCARE tack vare forumet här... man får svar utan att ringa + att man kunde köpa en komplett maskin med neo4... men skiten fungerar ju inte som det ska!!! En gång kan man acceptera att den e kass men 2ggr?!?! Ha den hellre ett par dagar längre så den VERKLIGEN fungerar 100% eller kanske bättre att ta ur neo och sätta in Messiah?!
Har ju varit snack hur man ska skicka en ps2:a.... 1:a gången kom den ner med bubbelplast... gick i retur med bubbelplast.... 2:a gången enbart med orginallådan... så jag antar ju att det e okej att bara skicka den enbart i orginallådan...
Skulle den komma ner å inte fungera till 100% så kommer jag att skriva i både detta och många övriga forum hur mycket det här har sugit... + att självklart kräva mina 6000kr tillbaka!! Antar att någon form av kompensation skulle få mig LITE gladare iaf!
Bookmarks