seedgames.org
delar ut som ni säkert förstår PC och konsol spel
nu i början så kör dom på freeleech och double upload!
vi söker aktiva uppladdare och såklart många många users
seedgames.org
delar ut som ni säkert förstår PC och konsol spel
nu i början så kör dom på freeleech och double upload!
vi söker aktiva uppladdare och såklart många många users
Reklam luktar detta som, du kunde åtminstonde hållt denna i RÄTT SEKTION!
Får se vad Administratörerna tycker om detta
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
En bra tracker iaf =) för dom som vill dela med sig av det goda.
Ja jätte mkt reklam börjar bli lite trött på att fortfarande få ca 10 eposts i veckan om invites ifrån en tråd jag skapade för 1 år sedan så nu kan alla regga sig på en ny tracker med bara spel och alla blir glada
edit jag har inget med sidan att göra blev tippsad om den på en annan tracker
deras webadmin har gjort något med source codes så att sidan inte längre fungerar :P man får upp fel kod, och dom använder sig av XAMPP
Parse error: parse error in C:\xampp\htdocs\include\bittorrent.php on line 443
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
det fungerar nu iaf
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Crewen är ett gäng grabbar i 20-30 års åldern
server ägaren är en 18 åring hehe
Google is your friend!
Har inte reggat mig men hört av en medlem att de har en tråd där de lägger ut bilder på sig själva :d
Serverägaren är i 18 års åldern "eller använt fuktkräm" och resten av crew är i 30 års åldern.
Jag säger bara en sakr om att lägga ut bilder på en ny tracker på sig som medlem!
"Hej vi lägger ut en Tracker o sen får folk lägga ut bild på sig så vi vet hur folk bakom IP nummren ser ut, jättebra om Ponten o gubbarna skall sätta sig o köra hembesök o knacka dörr o sätta en fot mellan o begå dels hemfridsbrott, anstiftan och massa andra punkter man enligt Svensk lag kan få böter/fängelse för.
/ Pendragon
Google is your friend!
det är inte i usa vi lever... förstår inte hur man tänker om man tror att en antipiratbyrå driver en tracker för att sedan sätta dit folk. i slutändan ligger de dåligt till själva issåfall. om de inte skulle göra det, varför då stoppa trackers där ant. inget fel begås.
Google is your friend!
Nja jag poängterade just bara riskerna
Och sen efter den 1.a Aprill så är ju förslagen sådana att bolagen får sätta böterna själva o om de laddar upp saker via USA så kan de själva gå fria :P
För i USA får man begå en kriminell handling för att sätta dit folk
Men vi behöver inte spekulera mer i det
/ Pendragon
:O redan nere för "Maintaince" >_<
Google is your friend!
Bookmarks