Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 61 till 68 av 68

Diskussion: Xbox 360 Ixtreme 1.5

  1. #61
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Det som smakar kostar
    Det är juh sant
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  2. #62
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Etiketterna: http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=30995459

    Du kan ju annars köpa etiketter som du trycker ut spel omslaget på och klistrar på skivan . Jag har gjort det på mina vita DL skivor funkar kanon kostar 99kr för 50st
    Finns pogram så att skrivarn trycker rätt på etiketterna kan skicka det sen om du behöver det.

  3. #63
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    Etiketterna: http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=30995459

    Du kan ju annars köpa etiketter som du trycker ut spel omslaget på och klistrar på skivan . Jag har gjort det på mina vita DL skivor funkar kanon kostar 99kr för 50st
    Finns pogram så att skrivarn trycker rätt på etiketterna kan skicka det sen om du behöver det.
    Etiketter kan vara farliga, om den sitter snett eller om den börjar lossna så kan den fastna i din drive och göra stor skada.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  4. #64
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    En CD/DVD läsare har en arbetstemratur på 70-80 grader och vissa etiketters klister lossnar vis 80-100 grader

    Nej Bläckstråleskrivare + FullFace Printable skivor is the shit
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #65
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    Etiketter kan vara farliga, om den sitter snett eller om den börjar lossna så kan den fastna i din drive och göra stor skada.
    Tackar för tipsen. Men som jag sa tidigare så är det inte jag som gör omslagen utan svärfar, han har riktiga grejjor

    Mvh
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  6. #66
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Pendragon, det är inte så att du har bilder på hur ditt skåp/bänk såg ut med dina in och utblås fläktar osv. Hur dom ska sitta. Har tagit till mig det du skrev tidigare men har fortfarande inte fått till hur fläktarna ska sitta.

    Är det bara att göra hål för varje fläkt. Typ 120mm*120mm så gör jag hålet så stort med. Jag gör 2 sådana hål på vardera sida, under xboxet och ovanför xboxet. Så 2 fläktar som sitter under ena "planet" för då kommer luften uppåt, sen på den ovanstående "planet" så sitter det 2 fläktar som blåser neråt Tänker jag rätt nu? Vettefan hur det här blev. HAHA

    Eller om du har lust att rita ett exemepl =) Skulle varit skitschysst. Eller om det finns¨bilder på nätet man kan kolla.
    Vars ska man koppla fläktarna sen då så dom får någon ström?

    Mvh
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  7. #67
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Greim Visa Inlägg
    Pendragon, det är inte så att du har bilder på hur ditt skåp/bänk såg ut med dina in och utblås fläktar osv. Hur dom ska sitta. Har tagit till mig det du skrev tidigare men har fortfarande inte fått till hur fläktarna ska sitta.

    Är det bara att göra hål för varje fläkt. Typ 120mm*120mm så gör jag hålet så stort med. Jag gör 2 sådana hål på vardera sida, under xboxet och ovanför xboxet. Så 2 fläktar som sitter under ena "planet" för då kommer luften uppåt, sen på den ovanstående "planet" så sitter det 2 fläktar som blåser neråt Tänker jag rätt nu? Vettefan hur det här blev. HAHA

    Eller om du har lust att rita ett exemepl =) Skulle varit skitschysst. Eller om det finns¨bilder på nätet man kan kolla.
    Vars ska man koppla fläktarna sen då så dom får någon ström?

    Mvh
    du kopplar in dom i någon form av ström adapter som du sedan pluggar in i vägguttaget?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #68
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    du kopplar in dom i någon form av ström adapter som du sedan pluggar in i vägguttaget?
    Okej, får kika på det. Funderar på skåpbygge då jag kan ha både förstärkare, xboxet och spelen i samma skåp. Min tanke är att montera fläktar under planet där boxen ska stå som blåser in luft och om så behövs fläktar som sitter så högt som möjligt som suger ut den uppstigande varma luften.

    Funderar på dessa fläktar, ca 6st
    NF-S12-1200
    Rotational Speed (+/- 10%) 1200 RPM
    Rotational Speed with U.L.N.A. (+/- 10%) 600 RPM
    Airflow 81 m³/h
    Airflow with U.L.N.A. 41 m³/h
    Acoustical Noise 17 dB(A)
    Pris: 149:-/st

    Vad tycks?
    Har sökt lite på nätet men hittar direkt inga bilder på hur det kan se ut.

    Mvh
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 11:58
  2. Flashad xbox 360 arcade i nyskick!
    By flat7 in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 12:37
  3. Xbox 360 dvd-r dl eller dvd+r dl?
    By hejpådig in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 08:16
  4. xbox 360 benq ixtreme 5x online?
    By dr_fredrik in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 14:53

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •