Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Verbatim skall du hålla dig till, Kodak är skit o Traxdata skall vi inte tala om.
Fungerar det inte på Verbatim kan vi börja prata problem :d
Men skit i billiga skräpmärken o håll dig till Kvalitet "Verbatim"
Bor du i Nollåtta kom förbi butiken o köp en Joltcola o muta mig med så kan vi testa din maskin med våra testskivor av Verbatim kvalitet
Fungerar inte det tycker jag Studenten skall återbetala dig för det kommer då kosta mer att trolla om din box än 300 pix.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
drygt :P
-----------
men alltså, det känns nästan som att det är mer värt att köpa en ny 360 med garanti än att KANSKE fixa min nuvarande för 1500+frakt O_o
För alltså, som sagt så är den redan flashad. Alltså har den inte (så vitt jag förstått) filerna som behövs för att flasha en ny läsare.
allt finns kvar i den, med ett undantag, firmwaren är inte orginal utan en modifierad variant, men det har ingen betydelse
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Jo alla kan inte bo i 08 o tur är väl det, då hade vi vettiga killar inte haft några tjejer kvar
Provat bränna på vettiga skivor som Verbatim innan du söker alternativ utväg ?
Fick ingen klarhet om så var fallet.
Killen som sålde maskinen till dig kan inte rå för att boxen inte kan läsa sämre skivmärken.
Men fungerar det fint med Verbatim så köp bara Verbatim
I de fall jag sålt maskiner som varit moddade har jag skrivit kvitton med information om brännprogram, layerreak o att maskinen fungerar bäst med Verbatimskivor för det är det enda jag kör på och vet fungerar bra.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Google is your friend!
Måste vara din dvd-läsare som är sönder.
Frågan är ju, går det att fixa med 100% säkerhet? om inte så beställer jag en ny enhet från er
Tror inte vi kan garantera 100% att vi kan fixa den åt dig, men chanserna är ganska stora, bara vi får ut nyckeln så borde det inte vara något större problem
Google is your friend!
Det fungerar även om den är flashad tidigare, det vi behöver är key'n som finns i maskinen just nu, utan den har du en dyr dvd spelare
men om driven ballat ur för mycket och vi INTE får ut någon key är maskinen rökt om inte någon av dom andra i personalen lyckas fixa till det med sina magiska fingrar
Google is your friend!
det kan jag tyvär inte svara på du får vänta tills pendragon eller någon svarar på det imorrn eller så...
Google is your friend!
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Google is your friend!
Nu reder vi ut alla frågetecken
1. Kräv pengarna tillbaka, du har uppenbarligen en defekt maskin om den inte läser Verbatim *Hoppas du provat med Silver Surface och FullFace Printable skivor och enbart från Verbatim innan vi fortsatt denna diskussion o inte KISSIGA SKIVOR! .
2. Om du inte orkar kräva pengar tillbaka "För mig helt otroligt då 2.000 kr + är mycket dineros* så länge vi kan läsa ut nyckeln kan vi kasta in en ny DVD enhet.
Ungefärlig kostnad 1.000 kr - 1.500 kr
Frakt tillbaka med postförskottsavgifter ca: 160 kr
Totalt ungeför 1160 - 1660 kr beroende på vad felet kan vara.
Ny arcade med 1.5 mjukvara tar vi 2495:-
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=686&xSec=90
/ Pendragon
Bookmarks