Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Headsup ! Ytterst fåtal av PSP phats i lager ;)

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Inlägg
    129
    Respekt
    16

    Talking Headsup ! Ytterst fåtal av PSP phats i lager ;)

    Ja nu blir jag säkert utslängd från forumet av hansi men whattahell !

    Vi kom över en liten stash med splitternya PSP Basepacks, något som fick pendragon bete sig som en fjortispojke på badstranden !
    ** EDIT ** pendragon är lika exalterad över sitt "lasersvärd" från dildo'r'us
    Last edited by psytroll; 2009-02-13 at 16:00.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Förtydligande, detta är alltså gamla hederliga "tjocka" PSP - som levereras med kernel 1.5 stöd installeras vilket är trevligt om man gillar gamla homebrews/emulatorer som kräver detta.

    Mycket begränsat antal, och precis som med våra sista slim psp höjer vi priset upp mot 2995:- när vi bara har 2-3st kvar.

    (Och ja, trots det priset försvann våra 3 sista slim på några få dagar)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Tjocka PSP Fat 1004 modellen äger så hårt då det gäller 1.50 kernel stöd att det är tråkigt löjligt.
    Slim kan slänga sig i väggen, med en gammal Tjock får man igång allt vad heter Hemkodat även om det är kodat för lastlänge sedan eller nykodat

    Homebrew vinner Fat på hästlängder ^^

    Ja klart man var glad satan när man ser en affär ha några nya och dammiga kartonger längst in på en hylla de glömt bort
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    Timemachine på slim får igång alla 1.50 program...

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Annars så finns ju även Leda till slim ... Då får du i princip 1.5 kernel axxess ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Fat har ju det stödet i sig från början utan massa meck o nedladdningar extra
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  8. #8
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    En extra grej på slim: installera timemachine eller leda och en på phat: installera 1.50 addon... Slim - Phat 1-1

    Fast phat är ju aningen enklare..

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 51
    Senaste inlägg: 2011-03-18, 21:01
  2. PSP problem (vill ej starta)
    By ohha in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 17:41
  3. Ny köpt Psp vill inte installera 3.90 custom.
    By Downp in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 00:05
  4. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 02:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •