Är det säkert att köra ett spel om det står att det är "pre-patched" på abgx.net?
Vore bra om någon kunde vara 100% säker på detta
Är det säkert att köra ett spel om det står att det är "pre-patched" på abgx.net?
Vore bra om någon kunde vara 100% säker på detta
Det kan du inte vara helt säker på nej, testar du den i ABGX360 SJÄLV är det säkert (om den går igenom) allt annat kan vara vafan som helst
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
abgx.net har inget med livesäkerhet att göra, den sidan visar bara om spelet startar med ixtreme, inte om det är säkert att spela med det på live. läs den klistrade guiden om livesäkerhet. pre-patched menas att stealth är okej för att starta med ixtreme, inte att det är livesäkert som sagt.
Aha, aja men det spelar ju iofs ingen roll eftersom alla spel går igenom förr eller senare
Tack för ert svar!!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Ok, men om vi säger såhär, (nästan) alla BRA spel blir verifierade förr eller senare :Palla spelen blir INTE verifierade förr eller senare, det beror helt på om någon/tillräckligt många verifierar från retail...
Google is your friend!
Unefär som att alla mer snygga tjejer får röster i Slitz tävlingar o alla mindre snygga mindre röster
Allt hänger väl på vad folk tycker är roligt och kommer över, tror inte många kommer verifiera spel som My little Pony eller Barbies drömhus lika fort som GOW 2 och Fable 2
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks