Datorn hängde sig mitt under verifiering efter flashen i jungleflasher. Nu vill inte tray åka ut när jag trycker på eject på ck3 pro. Får ej heller grön lampa när jag sätter spear i r707. Driven är nu helt inne. Vad kan jag göra?
Datorn hängde sig mitt under verifiering efter flashen i jungleflasher. Nu vill inte tray åka ut när jag trycker på eject på ck3 pro. Får ej heller grön lampa när jag sätter spear i r707. Driven är nu helt inne. Vad kan jag göra?
Spear använder man bara vid avläsning av Flash/Key, sedan Erasar du och Återsätller utan Spear.
Så länge du fått ut en giltig nyckel kan du Killa flashen och omprogrammera din Lite-on, hur man gör detta har beskrivits i trådar innan.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
vart hittar jag den tråden? Vad skall jag söka på?
Och ja. Ja fick en riktig nyckel och tre fina filer. Men släden är helt inne nu och jag får inte ut den.
jag har skrivit om det ett par gånger
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
för att underlätta för dig så ska jag skriva ner det igen :
Börja med att boota upp i dos, och skapa en bat fil med kommandot "l-o-eras.exe *port namn~*" och kör den tills du får status 72 ett par gånger i rad
OBS1: ändra *port namn~* till namnet på sata porten, t.ex A800 eller liknande
OBS2: innan l-o-eras.exe ska du skriva in sökvägen till filen (den följer med Jungleflasher)
OBS3: jag skriver detta av det jag kommer ihåg i huvudet om det, var ett tag sedan vi använde det kommandot på PSXCare då vi hittat lösningen till vart exakt man ska stänga av/sätta på driven under "lite-on erease" innan vi skriver till driven...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bat filer ska ju sluta på .bat juh!
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
tack för hjälpen. allt löste sig, jag provade det mesta. dosflash, iprep mm. men jag tror att det löste sig genom att jag körde jungleflasher. Den hittade inte driven men jag valde ändå min port och körde erase sen write. Den hängde sig under verify som vanligt och då stängde jag av ck3n och tryckte på eject. Voila driven åkte ut och funkar bra. Men som sagt, jag vet inte vad som gjorde att det till slut funkade. Tack för hjälpen iaf
Bookmarks