Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: 2 st xbox360 och samma account på båda

  1. #1
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    109
    Respekt
    18

    2 st xbox360 och samma account på båda

    Har som jag skrev 2, så jag tänkte jag skulle lägga upp dom poängen jag hade tjänat ihop på min andra box, och kopplade upp mig på internet= då kom det fram att det fanns 2 likadana accounts,

    Så jag tog bort accountet på min andra box, men behöll saves och achivement ( trodde jag ) efter ner laddningen av accountet igen kunde jag logga in på xbox live, men achivment poängen var oförändrad, men saves:n fanns kvar och gick att ladda utan problem,

    Varför behöll den saves men inte mina achivment poäng när jag loggade in på live borde dom inte ligga i saves:n?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av macbang Visa Inlägg
    Har som jag skrev 2, så jag tänkte jag skulle lägga upp dom poängen jag hade tjänat ihop på min andra box, och kopplade upp mig på internet= då kom det fram att det fanns 2 likadana accounts,

    Så jag tog bort accountet på min andra box, men behöll saves och achivement ( trodde jag ) efter ner laddningen av accountet igen kunde jag logga in på xbox live, men achivment poängen var oförändrad, men saves:n fanns kvar och gick att ladda utan problem,

    Varför behöll den saves men inte mina achivment poäng när jag loggade in på live borde dom inte ligga i saves:n?
    Achievements sparas på live servern, du måste ha loggat in på live och uppdaterat för att dina achievements ska sparas... så vida du inte flyttar runt den via t.ex ett minneskort då sparas dom på minneskortet men inte live fram tills dess du loggar in på live...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)
    By Triton242 in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 747
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 20:42
  2. Jag har köpt en andra 360 och har ett par frågor...
    By Gatubarn in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 15:49
  3. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 21:26
  4. M3 Real Pefect och strul med GBA save?
    By BarrySWE in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 23:40
  5. Vista Media Center Extender till xbox360 problem?
    By reed in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 19:45

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •