Hur lång tid tar det att få sin ps2+neo4 fixad när man returnerat den till er?!
Hur lång tid tar det att få sin ps2+neo4 fixad när man returnerat den till er?!
Har du gjort en reklamation/retur?
Det var en rejäl hög med returer imorse, men de flesta kommer nog åtgärdas under dagen.
Tänk på att det varit extremt mycket helgdagar och inte så många arbetsdagar, så det har varit mycket att komma ikapp.
Det är några hundra email och ordrar att ta itu med efter helgerna :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Skickat det den 21/12... Enl. postens kollisök så blev den utlämnad till er den 27/12. Skulle bara kolla hur lång tid det ungefär tar innan jag får hem den. Har ju väntat i över 1månad sedan jag beställde den. Sedan är jag väl medveten om alla helger runt jul/nyår...
Det är bäst du ringer och frågar direkt, så slipper du skylta med namn osv i forumet om du vill ha ett exakt svar om hur långt vi hunnit med just ditt ärende.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks