är enda skillnaden att det ingår hårddisk i premium?
Jag har nämligen krashad xbox med en fungernade hårddisk och undrar om den går att flytta över?
Tack på förhand!
/Mathias
är enda skillnaden att det ingår hårddisk i premium?
Jag har nämligen krashad xbox med en fungernade hårddisk och undrar om den går att flytta över?
Tack på förhand!
/Mathias
Det finns 2 skillnader till dock,
Arcade = Vit DVD-Spelar front/eject knapp
Premium = Chromead DVD-Spelar front/eject knapp
Arcade = enbart komposit kabel
Premium = komposit och komponent kabel (för HD)
om man sedan tittar på Elite innehåller den samma som premium men med följande grejer också:
120gb hdd istället för 20/60
Svart handkontroll istället för vit (och svart skal)
Headset (Svart)
HDMI Kabel
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Samma hårdvara iaalla boxar med HDMI men olika tillbehör i de olika paketen.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
då tror jag det får bli en arcade då jag har en hårddisk liggandes
edit:
och tack för hjälpen såklart
Ingen faa
Vit eller Silver spelar ingen roll
Vitt eller Svart spelar däremot roll, klart man väljer svart
Eller Halogrön sopm kom i en limiterad upplaga
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
/ Pendragon
Bookmarks