Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Tvix - Popcorn Hour

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24

    Tvix - Popcorn Hour

    Ska ordna lite med syrrans hemmabio system ... Nu har jag en liten undran vad ska man satsa på av ovanstående och varför??? Sen vore det intressant att veta vilken av dom som är mest användar vänligt då systra mina inte är så tekniskt bevandrad
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Tror ingen av dom är 100% stabila/buggfria.

    Jag har ett par tvixar, största problemet med dom är nog att nfs-server programmet som "hör till" för att få bra prestanda när man streamar från en pc är ruskigt ostabilt.

    Men mina ungar har inga problem att sköta dom, dom streamar filmer/serier via nätverket, ser på HDTV, spelar in sina favoritprogram från t.ex. barnkanalen till tvixens hårddisk (dom lyckades fylla 1TB disken...) största problemet är väl att jag får låsa in kablarna för att få bort ungarna från tv:n...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Annars kan man kolla lite åt HDX 1000 hållet vilken är bättre än dom båda
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    133
    Respekt
    16
    har 2 tvixar och tror nån av dem har buggat en gång,

    sammankopplat allt i nätverket. kör cat 6

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Hansi,
    Jag undrar om nu har el kan fixa en Laser lence/Optical pick up SF-HD65 el en hel DVD mechanism.
    se bild här eller en sådan här
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Jag har beställt hem två Popcorn Hour C-200 en till mig o en till Hansi men Generalargenturen har strulat som satan med att få iväg boxar till oss.

    Jag hade en A-110 innan som funkade kanon men jag lämnade tillbaka då jag ville prova på dem.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. TViX M4100/5100 tråden :-)
    By Hansi in forum DVD och Hembio - Övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 10:41
  2. Tvix
    By pege63 in forum DVD och Hembio - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-02-24, 09:51
  3. Hemliga "ställen" i COD, Call of duty finest hour
    By Psykopunk in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-22, 00:50

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •