Vad kostar egentligen neo4 med installation?
hittar ingen info på er hemsida.
Vad är det messiah klarar som inte neo4 klarar?
Vad kostar egentligen neo4 med installation?
hittar ingen info på er hemsida.
Vad är det messiah klarar som inte neo4 klarar?
/Wanner
Det kostar 2000:-
Messiah är bättre pga:
Inget swap krävs för opatchade kopior av Electronic Arts spel
Inget swap krävs för DVD-R
Original import fungerar
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hur kan Messiah vara bättre när det inte finns?
Eller finns det?
Ja messiah finns. Det finns väl ställen i typ England som redan säljer chipet.
Det verkar ha levererats mindre antal Messiah runt nyår. Vi får vår leverans om c:a 1 vecka.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok, en vecka säger du. Då är väl det bästa att vänta en vecka och se om ni har fått in det och testat att installera det och fått nåt hum om vad det kommer kosta.
Problemet är att jag bor i gbg och är en liten skvätt utan bil.
Här i gbg ligger bara ********* (*******)
/Wanner
******* kan säkert montera åt dig annars, verkar lite "över ån efter vatten" annars. Men å andra sidan så är ju gräset alltid grönare på andra sidan :-)
Den som lever får se.
du har så rätt.
men är ett evigt väntande på messiah chippet.
Nu när jag ändå skriver ska jag passa på att fråga en sak.
Jag tycker min ps2 låter väldigt knasigt,
den har nåt hackande ljud. Framför allt när jag spelar Gta3. Tog med mig Gta3 till en polare och tyckte inte hans maskin lät alls lika mycket. Vi har samma modell.
/Wanner
En del PS2 låter mer än andra.
Många PS2 har problem att läsa dvd-skivor, t.ex. GTA3.
Jag rekommenderar att du ger din PS2 en "hårdkörare" och ser ett par dvd-rullar i sträck samt spelar gta3 4-5 timmar i sträck. Strular den så reklamera den, när du chippad den är det för sent.
Ok,
Så det kan alltså försvinna om jag kör mkt på ps2an.
Det kanske är därför Jag och en polare som fick ps2 nu i jul tycker dom låter, och 2 andra polare som haft dom en längre tid inte tycker dom låter.
Det var bra att veta.
Får helt enkelt sätta mig och tokspela gta3,
det låter inte när jag ser på dvd filmer.....
låter mest när jag kör gta3.
/Wanner
Jag såg 3 dvd filmer idag, visserligen samma film men.
Gta3 har jag spelat många timmar innan.
Det låter som sagt inget när jag ser dvd, då hör man bara det vanliga susandet från ps2an. Men när Gta3 kommer i så börjar den hosta o ha sig.
Tycker ni att jag ska byta den?
/Wanner
Bookmarks