Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Varför får jag detta felmeddelande när jag bänner??

Registrerade
    Feb 2009
    Respekt
    0

Varför får jag detta felmeddelande när jag bänner??

Under bränningen så får jag detta felmeddelande?? Nån som vet varför?

ljungkullen Guest
    Jag skulle precis skriva att det är dåliga skivor eller att det är i alla fall dålig kompatibilitet mellan brännare och skivor men det verkar som det är under verifying delen av bränningen. Alltså har du redan bränt klart och den ska bara verifiera bränninen vilket egentligen är skitsamma att göra tycker jag.... Är du säker på att spelet inte funkar om du tar ut det och provar? Annars så skulle jag tippa på brännaren ...

/Mats

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Korta ned filnamnet
    Glöm inte .DVD filen med
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Feb 2009
    Respekt
    0
    Har testat nu och spelet funkar! Jag har bränt 22 skivor innan utan problem med samma märke, så tvivlar på att kombatibiliteten knasar. Kan det vara att filnamnet är för långt alltså?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Förmodligen, brännaren du använder är samma som jag har och för mig har det där aldrig dykt upp, skulle tippa på att du också använder verbatim skivor? (hoppas på det då dessa fungerar bäst till detta )
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Feb 2009
    Respekt
    0
    Tjena. Just det Swizzy, sprillans ny Samsung! :-)
    Nej jag kör faktiskt Traxdata, men det funkar faktiskt helt utmärkt och alla brända hittills har funkat riktigt bra!

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Traxdata kan vara problematiska, jag skulle rekomendera att du byter media till verbatim när du använt upp dom traxdata skivorna du har just nu... det kan kanske lösa problemet med det här felmedelandet...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Traxdata har ojämn kvalitet, vet inte vad som hände, vi rekommenderade alltid traxdata för ett par år sedan, sedan fick vi en sändning där många skivor hade missfärgningar i datalagret, samma sak med traxdata som våra kunder köpt på t.ex. clas olsson. Sedan dess ligger det märket på vår shitlist tillsammans med basf och tdk.

Tänkte skriva maxell men dom skivorna har vi faktiskt provat med bra resultat :-)

Varumärken som var starka på inspelningsbara kassettband på 80-talet är definitivt inga säkra kort när det gäller datamedia, känns som om dom bara sätter sitt namn på en kartong med skivor dom köpt in från slumpmässigt vald tillverkare...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2009
    Respekt
    0
    Om jag bränt dessa på Traxdata, går det att göra en kopia av en kopia till Verbatim rakt av från Traxdata skivan?

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av busta_rhyme Visa Inlägg
    Om jag bränt dessa på Traxdata, går det att göra en kopia av en kopia till Verbatim rakt av från Traxdata skivan?
    följ bilden, sedan den texten under denna, sedan bränner du om allt är okej.

Efter detta kör du verifiering och autofix på den skapade imagefilen med ABGX360. Förhoppningsvis så finns informationen du söker.

Liknande diskussioner

1. Vad har jag gjort för fel ??
    By passat18t in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 18:14
  2. Argon chip funkar en gång, sen inte mer
    By DeJi in forum Nintendo WII - Argon / Wiiktus / Injectus
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 12:44
  3. Hur gör jag för att lyckas bricka mitt Wii?
    By PrinsBertil in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 14:00
  4. Skärmen blir svart när jag startar med xecuter3 igång!
    By PussyWagon in forum X-ecuter 3 support
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 15:07
  5. Hd loader, hur, var?
    By peso92 in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 16:06

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner