Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Aningens besviken...

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    24

Unhappy Aningens besviken...

Tjenna!
    jag går direkt på sak! Lämnade in mitt ps2 på kammakargatan för att ni skulle löda in ett NEO4 chip (som jag hade med mig själv), killen i butiken sa att de skulle ta ungefär 2 veckor. Nu har det gått 4 veckor! Jag ringde å frågade förra fredagen hur det gick,då sa dem att jag skulle kunna få tebax det via "Företgspaket" på måndagen el. tisdagen. Har fortfarande inte sett röken av något spel. Man får heller inte tag på någon när man mailar eller ringer. Om ni var lite mer bemötliga mot era kunder skulle inte skada heller. Jag vill inte att ni bara ska tycka att jag är tjatig, men jag tycker att de är dåligt att ni inte har hört av er när det är så försenat som det är nu. Se detta som kritik. Inte klagomål.
    /SockUlF

Registrerade
    Nov 2000
    Från
    Stockholm
    Respekt
    25

Undra varför alla ska klaga på Boarden när det finns en fungerande e-mail o tele nummer
    Skriv dit eller ring.. jobbig eller??..

visst det e trist när saker inte kommer när dom ska.
    Men tänk på att dom har ju mer än din maskin att fixa med + att det har varit jul m.m.
    O snälla var lite förstående, allt kanske inte e PSXcares fel posten har ju sin del i leken oxå..

JompZ
    .:JompZ:.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Det är nog bättre om du ringer 08-202215. Personalen på kammakargatan brukar inte ha tid att kolla här på forumet.

Och jag tänker inte försöka ta reda på vad som pågår med din PS2, sannolikheten är nog ganska liten att vi har en PS2 som är märkt "SockUIF"...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    24

hehe, ja jag får väl fortsätta ringa å maila...undrade bara varför ni lovar en sak när ni inte kan hålla löftet....
    /SockUlF

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Hur skall jag kunna svara på det, jag vet ju inte vem du är eller vilken PS2 det handlar om.

Det kan bero på en mängd olika orsaker, det kan ha varit problem med din PS2, eller någon annan PS2 som orsakat försening.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    24

hmm..jag har luskat fram mitt nummer på mitt spel, modellen är:30004
    serienummer är:S01-0992696-R

konsollen är köpt för ett år sedan så det är inte den konsolen som det inte går att ha ett NEO4 chip i för att den är för ny!
    /SockUlF

Liknande diskussioner

1. hjälp är besviken
    By spenne in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-01-21, 20:46
  2. Riktigt besviken, fungerar knappt
    By slash in forum NEO4 - Teknisk support
    Senaste inlägg: 2002-04-15, 16:57
  3. Jävligt BESVIKEN efter Origa montering
    By Darkchild in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-02-25, 20:43

Bookmarks