Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Vilken 360 skall jag köpa?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2005
    Inlägg
    19
    Respekt
    0

    Smile Vilken 360 skall jag köpa?

    Skall köpa en ny Xbox 360 till helgen, vilken rekommenderas? Skall kopplas med tråd till hemmanätverket för onlinespel och skall kunna visa lite högupplösta bilder från datorn. HDMI självklart. Spela tänker jag - originalspel, bränna kopior av originalspel är inte aktuellt. Spelar man enbart från skivor eller finns spel som körs från hårddisken?
    Elite eller standard- vad rekommenderar ni?

    mvh
    Akki

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Båda har samma hårdvara, skillnaden är vad som följer med:

    Elite = 120gb hdd, Chromead DVD-Front/Eject knapp, Svart skal istället för vit, Svart trådlös kontroll, HDMI Kabel, Komposit kabel, Komponent kabel, Svart Headset, Ethernet kabel

    Premium = 20/60gb hdd, Chromead DVD-Front/Eject knapp, Vit trådlös kontroll, Komposit kabel, Komponent kabel, Vitt Headset, Ethernet kabel

    Arcade = 256mb minne (Inbyggt på jasper korten, detta ser du på kartongen genom att det står "Memory" på boxen medans för dom andra står det "Memory unit". om det inte är jasper kort i boxen så är det ett löst minneskort), Vit DVD-Front/Eject knapp, Vit trådlös kontroll, Komposit kabel, Arcade compilation disc (4 arcade spel)

    Alla är lika bra egentligen om du inte tänkt lägga in spelen på boxen för att dom ska laddas snabbare/låta mindre

    det finns "arcade" spel/spel demos du kan ladda hem från Xbox Live Marketplace, dessa läggs på hårddisken/minnet/minneskortet, om du tänkt ladda hem sådant här eller extra material till spelen bör du skaffa en box med hårddisk eller också köper du en hårddisk löst...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Hur gör jag för att bränna xbox 360 spel??
    By plugq66 in forum Chatta i våra live chatkananaler på IRC (QuakeNet och EFNET, kanal #PSXCARE)
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 06:32
  2. Köpa 2.5" hdd och byta xbox 360 hårddisken själv?
    By jEjK in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 13:16
  3. Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 11:33
  4. Hur gör jag för att lyckas bricka mitt Wii?
    By PrinsBertil in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 13:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •