Hej alla!
Jag har 3.03 OE-A på min psp vilka uppdateringar måste jag köra för att installera 5.00 M33-6? Som jag har fattat det måste jag köra en hel hög.... Eller finns det ngt smidigare sätt?
Hej alla!
Jag har 3.03 OE-A på min psp vilka uppdateringar måste jag köra för att installera 5.00 M33-6? Som jag har fattat det måste jag köra en hel hög.... Eller finns det ngt smidigare sätt?
Första frågan kan jag tyvärr inte svara på.
Det lättaste och smidigaste vägen till att lägga in 5.00 M33-6 är utan tvekan att köra med ett Pandora batteri och ett Magic stick ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Mjo jag har funderat på det med. Men då måste jag skaffa eller göra ett eget batteri... Trodde att det fanns ngt smidigt FW pack att ladda hem...
Du får nog ett långt och uttömmande svar av Pendragon bara han vaknar till liv och ser ditt inlägg
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Så länge man har CFW på sin PSP kan man köra Dark Alex grejjor Desperatar Crementino bla lba
Bör stå i FAQ hur man själv trollar om ett minneskort till Pandora + batteri till JigKick med samma kit
Dark alex hemsida är nog nyckeln till framgång där.
Orkar du inte trolla själv gör vi det för 300:- flashat o klart, efter 3.80 kan man nätverksuppgradera själv enkelt genom att koppla upp sigh mot ett W-lan o hämta filer som pekas till M33s sida ist för Sonys
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks