Sida 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista
Visar resultat 91 till 120 av 166

Diskussion: Nya spel fungerar inte med iXtreme 1.5 ( 1.6 på ingång)

  1. #91
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    82
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    i och med att spelet gick igång och ville uppdatera så betyder det att firmwaren åtminstone läser skivan som den ska... men sen att den säger clean disc kan bero på många saker, bland annat silver vs. fullface (fullface = helvita och dom andra står det Verbatim~ på)

    svårt att säga vad exakt som kan ha gått fel för dig... jag är ingen direkt expert på sådant här, men mycket kan jag och mycket lär jag mig hela tiden skulle mycket väl kunna vara skivan du körde med, det där med den första skivan du brände som blev dvd media låter som att något inte gick rätt till med bränning alternativt att det inte riktigt fungerar med firmwaren... men som jag sa, jag är ingen expert inom detta området... så bättre att någon som kan det här bättre än mig kommer fram till en lösning med dig...
    Har läst på forum att det är fler som fått fram "dvd-grejen" och "clean disk" grejen när de försökt patcha spelet. Provade RE5 och de funka fint.

  2. #92
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av mafiaboy Visa Inlägg
    Varför vänta på 1.6? det ända tillägget i 1.6 mot 1.51 är 0800 fixen vilket är meninslöst för de flesta. Vill du dock spela spel som är mastrade efter 3dje veckan i februari så måste du ha in 1.51.


    Btw iXtreme 1.51 är klar den går igenom en hög rad av tester nu så den lär komma ut i helgen

    [ +c4eva ] 1.51 is complete/testing in progress
    Ge mig en bra förklaring varför det är meningslöst så ska jag ta mig en funderare om jag ska byta till 1.51 nu hmm..jo klart man vill lira dom nya spelen. men det jag menade var bara att det var lite onödigt att pynta två gånger om 1.6 ändå kommer ut relativt snabbt. Så då tänkte jag att det är kanske lika bra att vänta. Men man kanske hoppar på 1.51 ändå då
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  3. #93
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    138
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Greim Visa Inlägg
    Ge mig en bra förklaring varför det är meningslöst så ska jag ta mig en funderare om jag ska byta till 1.51 nu hmm..jo klart man vill lira dom nya spelen. men det jag menade var bara att det var lite onödigt att pynta två gånger om 1.6 ändå kommer ut relativt snabbt. Så då tänkte jag att det är kanske lika bra att vänta. Men man kanske hoppar på 1.51 ändå då


    0800 fixen betyder att man kan läsa av xbox skivorna för att tex göra en egen image av spelet och bränna.. vilket är ganska meningslöst

  4. #94
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av anderzxb Visa Inlägg
    0800 fixen betyder att man kan läsa av xbox skivorna för att tex göra en egen image av spelet och bränna.. vilket är ganska meningslöst
    Okej. Det blir till att uppgradera då Tyvärr kan jag inte komma ner till er utan måste skicka boxen. Ge mig ett schysst pris på vad det skulle kosta att ni fixar till 1.51. med frakt och det Min box är nyinköpt för 3 veckor sen.
    Fast frakten beror väll på vars jag bor...Rekomenderat blir det iaf.

    En snabb off-topic här. En del rekommenderar denna brännare Samsung SE-S224Q och en del Pioneer 116D dvdbrännare vad är det för skillnad på dom ? Själv så kör jag med Pioneer 116D

    mvh,
    Last edited by Greim; 2009-03-06 at 09:56.
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  5. #95
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    172
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Greim Visa Inlägg
    Okej. Det blir till att uppgradera då Tyvärr kan jag inte komma ner till er utan måste skicka boxen. Ge mig ett schysst pris på vad det skulle kosta att ni fixar till 1.51. med frakt och det Min box är nyinköpt för 3 veckor sen.
    Fast frakten beror väll på vars jag bor...Rekomenderat blir det iaf.

    En snabb off-topic här. En del rekommenderar denna brännare Samsung SE-S224Q och en del Pioneer 116D dvdbrännare vad är det för skillnad på dom ? Själv så kör jag med Pioneer 116D

    mvh,
    Samsung SE-S224Q är en ganska ny extern, USB ansluten brännare medan Pioneer 116D är en gammal intern brännare (som man installerar i datorn). Samsung brännare är riktigt bra, jag använder en själv.

  6. #96
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    101
    Respekt
    16
    Undrar lite, Vad är det som säger att det inte kommer inom en månad (wave 4)?. Menar kan dom inte hålla på med wave 3-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ?.

  7. #97
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av SH!Ne Visa Inlägg
    Undrar lite, Vad är det som säger att det inte kommer inom en månad (wave 4)?. Menar kan dom inte hålla på med wave 3-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ?.
    ja du, vi löser problemen när dom dyker upp svårare än så är det inte
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #98
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av mafiaboy Visa Inlägg
    Varför vänta på 1.6? det ända tillägget i 1.6 mot 1.51 är 0800 fixen vilket är meninslöst för de flesta. Vill du dock spela spel som är mastrade efter 3dje veckan i februari så måste du ha in 1.51.


    Btw iXtreme 1.51 är klar den går igenom en hög rad av tester nu så den lär komma ut i helgen

    [ +c4eva ] 1.51 is complete/testing in progress
    Exakt, och för att använda 0800 funktionen måste man alltså koppla läsaren till sin pc. Har man alla prylar för att mekka med det så har man nog allt man behöver för att flasha sin läsare själv. Annars är det ju bra mycket smidigare att köpa en separat dvdläsaren för att rippa spel, vi säljer ju samsung med 0800-firmware t.ex.

    Kommer det inga andra nyheter än 0800 i version 1.6 så är det bara att trycka in 1.51 så fort den släpps.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #99
    Registrerade
    May 2007
    Från
    Kristianstad
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    iXtreme 1.6 lär inte komma 2 dagar efter 1.51 som många tror 1.6 kommer ta längre tid och är meningslös om du inte ska rippa själv, skulle du mot förmodan vilja rippa själv så som Hansi sa det finns PC läsare idag med 0800 firmware som gör det jobbet redan.

  10. #100
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av mafiaboy Visa Inlägg
    iXtreme 1.6 lär inte komma 2 dagar efter 1.51 som många tror 1.6 kommer ta längre tid och är meningslös om du inte ska rippa själv, skulle du mot förmodan vilja rippa själv så som Hansi sa det finns PC läsare idag med 0800 firmware som gör det jobbet redan.
    PC läsare? nää, det är en 360 läsare med special firmware som man kopplar in i datorn
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #101
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
    Samsung SE-S224Q är en ganska ny extern, USB ansluten brännare medan Pioneer 116D är en gammal intern brännare (som man installerar i datorn). Samsung brännare är riktigt bra, jag använder en själv.
    Okej, men då är det någon av dessa man ska köpa. Jag nöjjer mig med Pioneer 116D. Funkar kanon än så länge
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  12. #102
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Tja... är inte så insatt i allt detta men vi är några stycken som otroligt sugna på hawx här... kommer väl med en puckad fråga här nu.. om man nu har den gamla flashningen och inte kan spela hawx nu, om man då köper orginal spelet nu och sen sätter i ett bränt, funkar det då eller är man tvungen att flasha om för att kunna köra hawx bränt????? tänkte bara om man fick någon uppdatering från spelet lixom

  13. #103
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    nej det kommer inte fungera, det är själva firmwaren i spelaren som behöver uppdateras, detta sker inte med hjälp av någon skiva utan med hjälp av en dator (du måste öppna upp maskinen för att kunna göra detta)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #104
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    Tror Robbery menar så här:

    Det nya är väl att det ligger en dashboard uppdatering på spelskivan? Om jag då skaffar ett orginal med denna uppdatering och sätter i spelaren och får då denna nya uppdatering. Har jag kvar den då så att ja gi fortsättningen kan bränna wave3 spel eller måste uppdateringen användas varje gång så du måste jämt ha orginalspelet eller Ixtreme 1.51?

  15. #105
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Förtydlgar allt som jag förstått det för alla

    1.
    1.51 kommer släppas snart och då kommer den ha stöd för att man skall kunna spela de nyare spelen med 2*Wave detektering för de spel som görs från idag o frammåt som har NXE patchen på sig. Till skillnad som 1.50 inte hade stöd för Hitatchi kommer 1.51 fungera på Alla läsare! och med de nyare spelen.

    2.
    1.60 kommer vara en uppdaterad 1.51 och enda extra kommer vara att du kan koppla din 360 DVD enhet till en PC för att RIPPA Orginalspel, annars i övrigt lika som 1.51

    Alltså
    Om man inte tänkt rippa sina orginalspel själv kör man på 1.51 och är man så kåt på att ha alla funktioner får man uppa till 1.51 o sedan till 1.60 när den kommer. Men bara för att kunna spela de nyaste speleen skall 1.51 räcka gott o väl.
    Last edited by Pendragon; 2009-03-06 at 14:49.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  16. #106
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Förtydlgar allt som jag förstått det för alla

    1.
    1.51 kommer släppas snart och då kommer den ha stöd för att man skall kunna spela de nyare spelen med 2*Wave detektering för de spel som görs från idag o frammåt som har NXE patchen på sig. Till skillnad som 1.50 inte hade stöd för Hitatchi kommer 1.51 fungera på Alla läsare! och med de nyare spelen.

    2.
    1.60 kommer vara en uppdaterad 1.51 och enda extra kommer vara att du kan koppla din 360 DVD enhet till en PC för att RIPPA Orginalspel, annars i övrigt lika som 1.51

    Alltså
    Om man inte tänkt rippa sina orginalspel själv kör man på 1.51 och är man så kåt på att ha alla funktioner får man uppa till 1.51 o sedan till 1.60 när den kommer. Men bara för att kunna spela de nyaste speleen skall 1.51 räcka gott o väl.
    I KNOW
    E man en besservisser så, så vill man ha allt serverat på ett silverfat
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  17. #107
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    62
    Respekt
    20
    OT.

    Var tror ni jag snabbast kan hitta 1.51 vid release?

  18. #108
    Registrerade
    May 2007
    Från
    Kristianstad
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    irc och xbins

  19. #109
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    143
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av mdmar Visa Inlägg
    OT.

    Var tror ni jag snabbast kan hitta 1.51 vid release?
    Här på forumet, eller på TPB.

  20. #110
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    om man inte måste va online så funkar hawx för mig med ixtreme 1.5
    bara byta två filer på imagen ja gjorde denna tut igår funkar kanon


    game works for me on pal machine with ixtreme 1.5
    on liteondrive i just used Schtrom 360 to inject the
    videol0.iso and pfi.bin from Street_Fighter_IV_RF_XBOX360-KFC
    works great.!!! DONT GO ONLINE!!!

    EDIT you have to extract the files from Street_Fighter in
    Schtrom 360 first =)


    ▀▀▀
    Checking for updates to GameNameLookup.csv and abgx360.dat...
    Server file no newer than local file 'GameNameLookup.csv' -- not retrieving
    Server file no newer than local file 'abgx360.dat' -- not retrieving

    D:\DOWN\Tom.Clancys.H.A.W.X.USA.READNFO.XBOX360-x360inT\x360-hawx\x360-hawx.
    dvd is valid

    Checking Game
    ISO: "D:\DOWN\Tom.Clancys.H.A.W.X.USA.READNFO.XBOX3 60-x360inT\x360-hawx
    \x360-hawx.000"
    Size: 7838695424 bytes (larger than normal)
    Files in ISO: 1054, Folders in ISO: 20
    Total bytes used: 6333639669 (86.68%)
    ISO appears to have random padding
    XEX Media ID: 76543C9D77E875B8EC4667DF-4177071D
    XEX CRC = 1C4BC799

    Region Code: 0xFFFFFFFF
    Region Free!

    Checking SS
    Timestamp of Authoring: 2009/02/18 00:00:00
    Timestamp of Mastering: 2009/02/19 15:21:04
    SS CRC = EDA6A0F7 (RawSS = 5F7A4AD3)
    SS Media ID: 76543C9D77E875B8EC4667DF-4177071D (matches game)
    SS looks valid

    Checking DMI
    Timestamp of Authoring: 2009/02/18 00:00:00 (matches SS)
    DMI CRC = 8CFE18F8
    DMI Media ID: 76543C9D77E875B8EC4667DF-4177071D (matches game)
    DMI looks valid

    Checking PFI
    PFI CRC = A4CFB59C
    PFI matches known data (2nd wave)

    Video partition found
    Checking Video padding... Video is zero padded
    Video CRC = 91410773 (V0 = 81DF6964, V1 = E47F6A94)
    Video partition matches known data (2nd wave)

    Stealth check passed!

    kollat med abgx360 efter utbytet.



    EDIT
    here is a litle help for u who cant get it to work =)

    Hey there i think u can use any release but use the latest game u have just open up schtrom360 and
    load the gameimage u want to extract then select tools image inject/extract and etract the files videoL0.iso & pfi.bin
    then load the iso from Hawx and inject DONE =)
    Last edited by sweed at 2009-03-05 09:17:37 GMT
    Bränn spela
    Last edited by sweed; 2009-03-06 at 17:43.

  21. #111
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    oj, vad många som kommer göra misstaget att gå online, bara för de inte har självdisciplin.

  22. #112
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    656
    Respekt
    24
    Någon som testat detta? SJÄLVKLART INTE LIVESÄKERT för fem öre.


    1. Open XDVDMulleter
    2. Select View ISO Details
    3. Find any old game of which you can extract a PFI file
    4. After loading, click on PFI Extract and choose a folder to save
    5. Now load the H.A.W.X. Image and click on Extract DMI
    6. Go back to the main menu and select XDVDMulleter Build/Rebuild to ISO
    7. Select Create now cloned a DVD9 ISO and click next
    8. Select Load from source now ISO and click next
    9. Select Load from extracted PFI and DMI files in the selection and click next
    10. XDVDMulleter is now ready to create the ISO, click on Make ISO and selects a name for the ISO and save

    edit: ha var visst postat precis över mig
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

  23. #113
    Registrerade
    May 2007
    Från
    Kristianstad
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
    Här på forumet, eller på TPB.
    tpb lulz XBins is da shit

  24. #114
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    [4:11pm] <@c4eva> its ready now, just waiting for the gods to release!
    [4:13pm] <@c4eva> New JF will also be released!

  25. #115
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av anama Visa Inlägg
    [4:11pm] <@c4eva> its ready now, just waiting for the gods to release!
    [4:13pm] <@c4eva> New JF will also be released!
    YAY!!!!

    Edit:
    Står fortfarande att den är under test dock i IRC kanalen... men men... kanske inte är ngn som orkat ändra kommer förhoppningsvis ut under natten då
    Last edited by Swizzy; 2009-03-06 at 22:48.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  26. #116
    Registrerade
    May 2007
    Från
    Kristianstad
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Bara påpeka att där är en fake iXtreme 1.51 som flyter runt på diverse forum nu. TANKA INTE DEN.

    När den äkta kommer ut så lär ni veta det.

  27. #117
    Registrerade
    May 2007
    Från
    Kristianstad
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    PRE [ XBOX360 ] JungleFlasher_Firmware_Pack-Team_Jungle
    PRE [ XBOX360 ] JungleFlasher_v0.1.51_Beta-Team_Jungle

    ix1.51 FOR SAMSUNG/BENQ/LITEON @ http://www.sendspace.com/file/v1g0ax

    JungleFlasher v0.1.15b - http://www.sendspace.com/file/juy5pp

    \o/

    Den är ute nu iXtreme 1.51 för alla drives ink nya Jungle Flasher

    Changelog för JungleFlasher


    JungleFlasher 0.1.51 for iXtreme v1.51
    =======================================

    We have probably added or changed alot more but this is what we could remember.


    Full Hitachi Support
    ---------------------------------------
    - Added portIO communications for those with via drivers
    - Still requires mode-b but drivers aren't needed anymore or drive letter in windows for drive
    - Win API mode for all options if you dont want to use portIO ( fast as hell )
    - Restore firmware = will do just that, as safely as possible
    - All previous f/w's have been considered, so restore is as safe as we can make it
    - Once drive is restored can be modified to ix 1.51
    - Flash iXtreme.. auto-dump/auto-save/auto-add-ixtreme/auto-compare/auto-flash (need to have stock or restored fw first)
    - Functions addde to Spoof, change Key, set checksum
    - Free flash option is available for advance users which lets you do what you like ( warnings in place )
    - Drive refresh includes "Scan for Hardware Changes" to find new hitachi's in windows
    - Remove button to remove hitachi safely from windows.
    - Auto-detect of hitachi rev from Inquiry..
    - 79 unlock option works in PortIO and Win API mode

    Introducing Modder Mode
    ---------------------------------------
    ** Warning ** this is heavily automated ( know what you're doing )

    - For the modders, this mode is highly automated
    - Ctrl + F5, to set your backup directory
    - Ctrl + f7, to reset/refresh JF, save log and start a new sub-folder in backup folder
    - All save and open dialogs start at this new working folder
    - Auto-save of non-existing files
    - Sammy & Benq.. unlock/auto-device-id/auto-dump/auto-save/auto-add-ixtreme/auto-spoof/auto-flash
    - Lite-on.. dvdkey/auto-save/auto-add-ixtreme/auto-spoof then after l-o-erase/auto-flash

    Advanced Ctrl F Keys
    ---------------------------------------
    - F5 key, set modder mode backup directory
    - F6 key, hitachi read block size 100 --> 2000 ( not safe for via users )
    - F7 key, reset/refresh JF if in modder mode save log and open a new sub-folder
    - F8 key, unlock hitachi free flash ( Warnings in place )

    iXtreme DVDkey
    ---------------------------------------
    - Dont have to reopen or probe a modded lite-on to extract DVDkey
    - Similar to DVDkey32 but all over sata, dummy.bin is created
    - You need tray half open as usual
    - Routine also extracts iXtreme version for correct Identification
    - Dummy.bin only dump mode, means 3 less saves

    Dummy.bin Serial repair
    ---------------------------------------
    - Where drive is missing laser and pcb barcodes
    - Can be read from barcodes on h/w
    - Double click the data window on serial tab in advanced view with dummy loaded.

    General bug fixes and additions
    ---------------------------------------
    - .Net error on startup where no i/o ports present
    - Recognition of non-packet devices, ie HDD's, stops some hangs
    - Warning on status 0x72 flash, "Not Lite-On" was blocking Kreon f/w
    - Liteo-on and Benq read and write a bit faster

    Miscellaneous
    ---------------------------------------
    - Auto-Load of iXtreme v1.51 based on type of f/w loaded to source buffer
    - Auto-Discover .Net version/downloader
    - Auto-Spoof of Auto-Loaded iXtreme, ready to flash


    Thanks to all the testers, and everyone involved, for without your efforts this would not
    have been possible. Keep up the great work! Enjoy and many thanks from Team JungleFlasher
    Last edited by mafiaboy; 2009-03-07 at 03:20.

  28. #118
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    117
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    PC läsare? nää, det är en 360 läsare med special firmware som man kopplar in i datorn
    De syftar väl på Samsung SH-D162 samt 163 med Kreon firmware.

    Sen är väl en äkta Xbox360-läsare bättre - men det är en annan historia.

    Ska flasha Samsung, BenQ och Lite-On med 1.51 under dagen - med Jungle-flasher under Windows givetvis, lite mer utmaning än Dos

    Gick bra att köra alla under Windows förra gången så det ska nog gå denna gång med.

  29. #119
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag har precis vaknat och plockat hem iXtreme 1.51 så vi skall börja testa så fort jag kommer in till butiken :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  30. #120
    Registrerade
    May 2007
    Från
    Kristianstad
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Jag har precis vaknat och plockat hem iXtreme 1.51 så vi skall börja testa så fort jag kommer in till butiken :-)
    Nya JungleFlashern är fin fin och idiotsäker med tydligen efter vad Oggy en av utvecklarna/testarna beskrev så går det praktiskt taget inte o ha sönder något ^^


    BTW:
    Ny public release på abgx360 på g med, ingen ETA dock
    Last edited by mafiaboy; 2009-03-07 at 10:19.

Sida 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. vissa spel fungerar inte?
    By eddy in forum Nintendo WII - D2CKEY
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 06:31
  2. Jag har inte hängt med på sistone, uppdatera mig!
    By Lilleolov in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 15:59
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 19:10
  4. funkar nya spel med gamla chip?
    By Lynx in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 12:31
  5. Mitt Gamecube startar inte varken med eller utan spel (\/iper Xtreme usb)
    By Poxuz in forum Gamecube Hårdvara / Multi-X chip
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 21:41

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •