Någon annan som också spelat det?
Bästa spelet till 360 enligt mig iaf, kändes som en 6h orgasm igår när jag äntligen fick ut spelet på skiva.
huga....
Någon annan som också spelat det?
Bästa spelet till 360 enligt mig iaf, kändes som en 6h orgasm igår när jag äntligen fick ut spelet på skiva.
huga....
Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
grafiken, kontrollerna, storyn,stämningen det mesta helt enkelt, efter att ha spelat ut det har jag väldigt lite att anmärka på.
Gamecube Qoob
Ps.
Är den releasen som finns ute säker o spela? Den har ju så förbaskat konstigt filnamn så :S
Syftar på Resident Evil 5 RF XBOX360-KFC då.. Vad står RF för liksom!?
Region free?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Åh, älskade RE4, det blir helt klart ett köp av detta spel. Eller nerladdning :P
Riktigt tungt spel med grafik som utmanar spel som Gears Of War, som är kända för sin klockrena grafiska design.
Enda problemet jag har med releasen är att skärmen hoppar lite då och då. Det var värst i början av spelet men det är fortfarande lite störande. Någon annan som upplever samma sak?
håller med, gillar grafiken och hur välgjort det är på sina ställen. tycker att det är lite väl mycket laddtider, sedan är styrningen inte 100% men det kanske är en vanesak eller jag som är dålig, haha. har inga problem med hopp i skärm vad jag märkt.
måste man hålla på att trycka Y för att ladda om vapnen eller fylla på liv med herbs? får lite panik när man ska in i menyer och krångla när det kommer en skara arga negrer som vill döda mig någon som har tips på stridsteknik med kniven? man verkar inte kunna röra sig när man har den framme i stridsläge vilket är smått frustrerande.
Vilken release kör ni med? Såg att Resident.Evil.5.PAL.XBOX360-DNL släppts nu också. Man blir lite förvirrad när det släpps en ny version som heter PAL när spelet är regionsfritt ju :S
Aha okej då är jag med.. Men jag har läst lite om att vissa regioner censurerat detta spel mer än dom andra. Vet du vilken version utav detta spel som inte är censurerat?
Funkar detta spel med firmware 1.4?
Om någon hittar en release som är live-säker får ni gärna säga till!
Beror lite på vilken typ av kontrollinställningar, men du kan ladda om utan att behöva joxa i inventoryn. Sikta + A har jag som ladda om-kommando :P
Herbs kan du ju assigna till en speciell plats i inventoryn om du vill, till exempel lägga herbs i mitten till höger, sen trycker du bara på d-paden åt höger så tar han fram herben och det är bara att använda.
Nu har jag bara spelat demot, men i RE4 som är nästan likadant som RE5 använder man nästan bara kniven för att göra sönder tunnor och lådor, den är inte så effektiv i strid
Nä alltså jag sket fullständigt i om det va livesäkert eller inte, blir jag bannad springer jag bara och köper en ny box direkt, nu har vi kört igenom spelet på normal , veteran och håller på med proffesional,
jag tycker fortfarande som innan, galet bra spel
Gamecube Qoob
Ps.
Lirat i någon timme nu och jag kan bara säga WOOOOOW! Fy fan vad snyggt det är!
Dock är kontrollerna rejält annorlunda från alla spel jag lirat tidigare. Men förmodar att det sätter sig efter lite mer nötande.. hehe
Hade du lirat RE4 så hade kontrollerna fallit naturligt för dig =)
jag tycker spelet skulle suga om dom fixade så man tex kan springa och skjuta samtidigt.
Gamecube Qoob
Ps.
får den grönt ljus i ABGX360 (det vill säga allt visar grönt och den är godkänd (står längst ner) så är den så livesäker den kan bli...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
är det jag som har fel men är inte den datastyrda partner lite trög ibland??
Datorn brukar vara cp i spel om du lirar CoD 5 (WaW) så kan fienden stå precis framför din allierade och han gör ingenting... o.O
Google is your friend!
Bookmarks