Tvivlar på att man behöver hitta den boken för det. Lätt att man springer förbi en sådan ju. Såg att jag uppgett fel knapp dock. dOooh! Det ska vara knapp B (röd) för detta kommando och självklart inte A (grön) Sorry!
Har även kommit underfull med att man inte behöver slösa så galet mycket med ammon (du kommer behöva varje skott senare i spelet) Skjut fienden så han blir stunnad bara och gå nära han så kan du göra en "special-atack" med X (blå)
Vild fråga; hur startar jag offline co-op, (alltså splitscreen?). Kan man köra "Drop in/Drop out" co-op i sin single-player-campagin? Har försökt med detta, men inte lyckats. Nån som har haft mer tålamod än mej och listat ut denna antagligen extremt enkla handling?
Last edited by matte.90; 2009-03-12 at 22:40.
*PS3 slim 120- CFW 3,55
*Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
*GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
*Gamecube-Duo Q-Top case crystal
*Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
*Xbox 360 slim original so far
*Pstwo original x)
*Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod
Har satt i allt själv
Tack skaruha! Men man måste alltså starta ett "New Game" eller bara börja om på sitt senaste "chapter"?
du kan gö hur som helst, player 2 kan hoppa in när som helst men då startar de om från senaste checkpoint eller kanske de är från senaste autosave. och du har fortfarande kvar alla dina vapen å saker.
*PS3 slim 120- CFW 3,55
*Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
*GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
*Gamecube-Duo Q-Top case crystal
*Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
*Xbox 360 slim original so far
*Pstwo original x)
*Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod
Har satt i allt själv
hejsan undrar om Treasures har nåt med själva upplåsningen av nya modes eller kostymer att göra eller med själva spelet, eller om man ska sälja dem för att uppgradera vapnen hur gör ni.
Det har inget med upplåsning att göra, det är endast där för att säljas, det man ska leta efter dock är "BSAA" emblems som finns lite överallt. När du har 25st "BSAA" emblems så låser du upp en extra kostym (S.T.A.R.S) till chris och vid 30st så låser du upp en till sheva (tribal) allt annat låser du upp när du har klarat spelet minst 1 gång.hejsan undrar om Treasures har nåt med själva upplåsningen av nya modes eller kostymer att göra eller med själva spelet, eller om man ska sälja dem för att uppgradera vapnen hur gör ni.
En guide till alla "BSAA" emblems hittar du HÄR
Dopefish
Tack ska du ha!!
Inga problem!Dopefish
Tack ska du ha!!
--------------------------
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1
Så, Resident Evil 5 Gold ska väl ha släppts nu i veckan, den nionde, men jag har inte hittat någon torrent, varför tar det sån tid tro? Är väldigt sugen på DLC'n Lost in Nightmares :P
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Vore nice med en retail-version utav "gold-edition" med.. Kör inte med JTAG så :/
Har tyvärr inget JTAG, och inget konto där
Så ja, retail vore väldigt trevligt. Undrar varför det aldrig kommer något.
det kommer troligen inte för att det är DRM skyddat material, det är väldigt lite DLC som faktist gått att få ut och kunna flytta mellan olika maskiner, i princip ingen alls för retail maskiner...
dessutom är JTAG så himmla populärt/stort att det inte lönar sig för dom som håller på får tag på skiten att försöka arbeta fram ett sätt att köra dom på Retail...
vill du har Retail får du väl hosta upp pengar och stoppa dom i ficken på gates
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Det har ju släppts som retail. På skiva alltså. http://www.game.se/acatalog/Resident..._Xbox_360.html
Menar du då att det materialet är extra DRM-skyddat på skivan?
Tex Fable 2 GOTY & Fable 2 Platinum Edition har ju släppts på skiva och torrent, och det är ju DLC på dessa utgåvor. Märkligt att inte Resident Evil Gold Edition släpps då ju
Edit: dOooh! Hittat info om denna release nu. Man får bara gamla vanliga Resident Evil 5 på skivan och koder till DLC för att tanka ner. Lite snålt när allt material ligger på PS3-skivan
Last edited by lejonel; 2010-03-16 at 14:18.
DLC som kommer på skiva kommer även ut på nätet som Retail (skivan) men den andra formen av DLC (live content) kommer enbart ut till JTAG maskiner typ... :/
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Aw, okej, då kan jag inte köpa det heller, kopplar jag upp mot Live blir jag bannad på 2 röda. Jaja, DLC'n kanske kommer till PC också :P
Där hade jag allt fel.. haha! Denna släpptes precis Resident.Evil.5.Gold.Edition.PAL.READ.NFO.XBOX360-VATOS
Google is your friend!
Google is your friend!
Bookmarks