Tjenna. Första gången det blir fel för mig när jag skulle bränna. Vet ni vad detta är för fel? Vettefan om man vill prova igen och pajja mer skivor.
Tjenna. Första gången det blir fel för mig när jag skulle bränna. Vet ni vad detta är för fel? Vettefan om man vill prova igen och pajja mer skivor.
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
Troligen fel på skivan, kanske smuts/fingeravtryck eller bara en feltillverkad skiva.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Last edited by Greim; 2009-03-04 at 22:11.
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
titta under skivan du precis brände, finns det någon form av skada eller ett fingeravtryck? i så fall är det därför tror inte det är något fel på spelet, i så fall skulle det vara så att något gått fel till när du packar upp den, prova i så fall packa upp den igen...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
japp, brännare är jätte känsliga när det gäller repor/skador/fingeravtryck... iaf när den ska bränna, ska den bara läsa skivan är det inte lika farligt tror jag... men det är aldrig bra att ha fingeravtryck på skivan... (iaf inte på undersidan, ovansidan är inte lika farligt)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
har du skivorna löst? inte bra det!
Google is your friend!
Bookmarks