Köpte boxen av psx-care med 1.4. Fick sedan rrod.
Ni flashade tillbaka, jag skickade till M$, ni flashade tillbaka igen för ca. 1 månad sen.
Så till min fråga: Vilken FW har jag?
Köpte boxen av psx-care med 1.4. Fick sedan rrod.
Ni flashade tillbaka, jag skickade till M$, ni flashade tillbaka igen för ca. 1 månad sen.
Så till min fråga: Vilken FW har jag?
Du har IX 1.5 om du inte bad om att få något annat
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Så om jag har fattat det rätt måste jag pröjsa en tredje gång till FW 1.6 för att kunna lira alla spel.?
Det får du ta med hansi... men i regel så blir det något sådant ja, vi lägger in den senaste firmwaren som finns för tillfället. men det kostar inte 500:- om du skulle vilja uppgradera till 1.6 utan 350:- (om jag inte minns helt fel)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Ja? M$ försöker hela tiden komma på bättre metoder för att stoppa oss, var glad istället för att det ens går att flasha. Var inte långt ifrån att 360'n skulle vara ohackbar.
Och som pendragon brukar säga, räkna ut hur mycket du har sparat genom att ladda ner spel. Tror att det är mer än vad en flashning kostar.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Bookmarks