Sida 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Visar resultat 91 till 96 av 96

Diskussion: iXtreme 1.51 Firmware and JungleFlasher 1.51 Beta for All Drives Released

  1. #91
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    jag har ingen aning om du måste ladda hem det igen, men jag tror du tyvär måste göra det
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #92
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    i dagsläget har jag ixtreme 1.4 i min box. tänkt uppgradera den till 1.6 via jungleflasher. har följt guiden men behöver jag verkligen följa alla steg som står till samsung M28? som t.ex activate.iso behövs det? lr följa M28 (unmodified) lite borta angående det så frågan är behöver jag följa allt vill ju bara skriva över till 1.6. tacksam för svar

  3. #93
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    du behöver inte göra så som det står för en "unmodified", det du behöver göra är att läsa ur kopiera över nyckeln och skriva till den, jag är osäker på hur du ska läsa ur nyckeln på en samsung i jungleflasher dock =(
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #94
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    du behöver inte göra så som det står för en "unmodified", det du behöver göra är att läsa ur kopiera över nyckeln och skriva till den, jag är osäker på hur du ska läsa ur nyckeln på en samsung i jungleflasher dock =(
    Ok tack för svaret. Är det någon som vet punktvis hur det ska göras med jungleflasher?

  5. #95
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Har en samsung spelare i min, men miin dator hittar inte den när jag pluggar in den, alltså den kommer inte ens upp i biosen, är det nåt spec jag måste göra eller är det helt enkelt att testa en annan dator?

    //TYH

  6. #96
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av TYH Visa Inlägg
    Har en samsung spelare i min, men miin dator hittar inte den när jag pluggar in den, alltså den kommer inte ens upp i biosen, är det nåt spec jag måste göra eller är det helt enkelt att testa en annan dator?

    //TYH
    du har inte en fungerande Chipset i din dator
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Liknande diskussioner

  1. Ixtreme 1.5 tråden äntligen
    By telgetok in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 75
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 14:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •