Är man helt körd nu om man loggar in på Live och lirar?
Är man helt körd nu om man loggar in på Live och lirar?
Om du testar skivorna innan du kör dom i ABGX360 eller XDVDMulleter och får grönt ljus är det ingen fara, men gör du inte detta eller inte får grönt ljus (att allt stämmer med databasen) så kan du bli bannad
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
iX 1.4 med 8x läshastighet är väl inte livesäkert då MS kunde se att hastigheten har ändrats?
om du har hitachi IX 1.4 8x ja, annars: nej
Google is your friend!
Går hitachi läsaren i 8x hastighet?
det finns 4 olika Hitachi IX 1.4, kommer inte ihåg exakt vilken den lägsta var men det finns 4x, 8x och 12x... (i läs hastighet)
Google is your friend!
Blir helt snurrig av alla nya releaser nu, men kommer man BEHÖVA uppdatera till 1.51(eller kommande 1.6) om man öht ska kunna spela nya spel hädanefter?
Jag kör på 1.4 nu, på min ms25.
Ja, för att kunna spela kommande spel behöver du ha 1.51 eller 1.6 (1.6 har inga fler funktioner för själva boxen vad vi vet i detta nu, den ska vara till för att kunna rippa spel själv på datorn)
Google is your friend!
Okay, men min 1.4 som jag kört tills nu, har den inte varit helt säker då alltså, jag har ju kört allra nyaste spelen fram tills nu med, inte kört nått HawX däremot, som jag läst är största anledningen till 1.5.
Kollar man spelen för livesäkerhet med abgx?
Sorry om jag frågar massa skit, var ett bra tag sen jag flashade nu, kommit bra me saker sen sist
Bookmarks