Är nu klar för nedladdning
http://www.abgx360.net/download.html
Är nu klar för nedladdning
http://www.abgx360.net/download.html
har gjort iordning en fil åt dig int ska bara ladda upp
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
http://rapidshare.de/files/45910728/...d_db_.rar.html
http://www.megaupload.com/?d=OGP14JRK
färdiga för install (inklusive nya .ini och int21's install_ini.bat! ) enjoy
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
hmm, det tänkte jag inte på att kolla :/ ok, då kanske man ska ta bort dessa länkarna?
Google is your friend!
såhär ser det ut nuförtiden...
Checking for updates to GameNameLookup.csv and abgx360.dat...
Server file GameNameLookup.csv no newer than local file - not retrieving
Server file abgx360.dat no newer than local file - not retrieving
G:\x360-hawx.dvd needs to be created
G:\x360-hawx.dvd was created
Checking Game
ISO: "G:\x360-hawx.000"
Size: 7838695424 bytes (SplitVid 3rd wave)
Files in ISO: 1054, Folders in ISO: 20
Total bytes used: 6333639669 (86.78%)
Game appears to have random padding
Checking default.xex
Original PE Filename: default.exe
Original PE Timestamp: 2009/02/17 12:10:43
Game Name: Tom Clancy's H.A.W.X
Developer: Ubisoft
Publisher: Ubisoft Entertainment
Genre: Tom Clancy's H.A.W.X is the next gen air combat
experience
Achievements: 50 Achievements totaling 1000 Gamerscore
XEX CRC = 1C4BC799
XEX Media ID: 76543C9D77E875B8EC4667DF-4177071D
Tom Clancy's H.A.W.K
Region Code: 0xFFFFFFFF
Region Free!
Checking SS
Timestamp of Authoring: 2009/02/18 00:00:00
Timestamp of Mastering: 2009/02/19 15:21:04
SS CRC = EDA6A0F7 (RawSS = 5F7A4AD3)
SS Media ID: 76543C9D77E875B8EC4667DF-4177071D (matches game)
SS looks valid
Checking DMI
Timestamp of Authoring: 2009/02/18 00:00:00 (matches SS)
DMI CRC = 8CFE18F8
DMI Media ID: 76543C9D77E875B8EC4667DF-4177071D (matches game)
DMI looks valid
Checking PFI
PFI CRC = 2A4CCBD3
PFI matches known data (3rd wave - requires iXtreme v1.51 or later)
Video partition found
Video CRC = 0E58FB9D (V0 = CF942E7B, V1 = 4809B37A)
Video partition matches known data (3rd wave - requires iXtreme v1.51 or later)
Stealth check passed!
Starting Verification
Looking for EDA6A0F71C4BC799.ini in the online verified database
There is no verified rip of this Xex/SS combination in the online database
Failed to find a verified ini file for this Xex/SS combination
Verification failed
Starting AutoFix
Looking for Xex_1C4BC799.ini in the online verified database
There are no verified rips of this Xex in the online database
Failed to find a verified ini file for this Xex
AutoFix Failed, Stealth is still unverified
Press any key to exit . . .
jo, den här delen:
är nytt, man kan dessutom visa alla achievmentsen och spara bilderna från domKod:Checking default.xex Original PE Filename: default.exe Original PE Timestamp: 2009/02/17 12:10:43 Game Name: Tom Clancy's H.A.W.X Developer: Ubisoft Publisher: Ubisoft Entertainment Genre: Tom Clancy's H.A.W.X is the next gen air combat experience Achievements: 50 Achievements totaling 1000 Gamerscore XEX CRC = 1C4BC799 XEX Media ID: 76543C9D77E875B8EC4667DF-4177071D
Google is your friend!
Var lite olika utbud nu. Vilken abgx360 samt xdvdmulleter är det som gäller just nu? Vänligen posta in en länk
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
Google is your friend!
men XDVDMulleter kanske ska finnas kvar utifall att någon av dom lite äldre versionerna inte riktigt vill i ABGX360 och det kan fungera i XDVDMulleter (att den fixar till det)
Google is your friend!
Google is your friend!
jao, kom in en del boxar osså har vi en del nya boxar att göra
Google is your friend!
Najs. Fan jag vill också lära mig att flasha själv =)
Förresten jag har juh inte brännt så himla mkt spel än men ska börja med lite äldre som jag vill ha och då vill jag gärna ha XDVDMulleter också. Vilken version av den ska man ha? Den Abgx360 versionen du gav mig, går den att verifiera wave 3?
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
Fan, vad NAAAAAAAAAAAAJS
kolla inlägg #2 i livesäkerhetsguiden för att ladda hem XDVDMulleter och det äldre ABGX360. du kan verifiera gamla spel med nya ABGX360 så det är att föredra.
från guiden.
I dagsläget har bara ABGX360 stöd för den nya partitionen (wave 3) och därför har ja flyttat XDVDMulleter och dess info till inlägg #2, då det börjar bli för gammalt för att användas.
NYTT ABGX360!
ABGX360 v1.0 är den nyaste versionen av programmet och laddas ner här. Det är detta programmet du ska använda hädanefter. XDVDMulleter har inte stöd för wave 3 som nya spel kommer innehålla.
Direktlänkar: Installer, Ingen installer (7.3MB), Ingen installer och rensad databas (4.5MB). Kör install_ini.bat för Ingen Installer versionerna.
Last edited by int21; 2009-03-07 at 21:21.
Någon skillnad på installerversionen och inte installerversion? Förutom att det just installeras och så? :P Eller är det bara att tuta och köra om installerversionen fungerar?
Alright! Tackar.
Tackar, installerat och klart.
men en fråga, med programmet kom en heeeeel del "StealthFiles", som alltså har lagt sig i den mappen. När jag körde på icke-install versionen, så var det tomt där, och när jag testade något spel så rensade jag den mappen.
Hände faktiskt en gång att jag fick lite fel på verifieringen eftersom jag hade en gammal .ini-fil där, men sedan när jag rensade alla filer därifrån så blev allt grönt.
Är det inte bättre om man rensar mappen? de skapas ju av sig själva sen när man kör abgx360 och lägger sig i mappen.
vilken mapp menar du nu? den som ligger tillsamans med själva programmet är stealth files som är bättre att ladda hem när du behöver dom... då är du säker på att du har rätt
Google is your friend!
Bookmarks