Använder mig enbart utav NFOHump...
Vilka fler snabba, aktuella releasesidor finns där?
Använder mig enbart utav NFOHump...
Vilka fler snabba, aktuella releasesidor finns där?
abgx.net
PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
google.com brukar kunna svara på sådana frågor
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Det bästa är väl att ha en prebot ... Men det kan nog vara rätt knepigt att få tillgång till
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Google i all ära, men nyckelorden i mitt inlägg var snabba och aktuella
Det får jag inget svar på från Google....
Puss!
NForce finns väl kvar fortfarande ... Men brukar inte använda dylikt nuförtiden men vill minnas att dom var hyffsat snabba
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
abgx.net som redan nämnts är rätt snabba när det gäller nya släpp av spel. annars är det prebots som gäller och de är inte lätta att få tillgång till.
nfo sidor över lag är rätt mycket crap. däremot kanske orly som bygger på pre bots kanske funkar för dig.
http://dupe.sabeln.org/?section=console
Sen om du vill ha consoll, dvd-r eller xvid de är upp till dig!
Bookmarks