Någon som vet om/vars man kan köpa matt-svart casemod till 360 med hdmi?
vill inte köpa en elite bara för att få den matt-svart blir lite dyrt för det så om det finns en casemod så är det ett bättre alternativ
Någon som vet om/vars man kan köpa matt-svart casemod till 360 med hdmi?
vill inte köpa en elite bara för att få den matt-svart blir lite dyrt för det så om det finns en casemod så är det ett bättre alternativ
Kör på den här. Är schysst som fan http://www.psxcare.com/product.php?xProd=820&xSec=112 Den kommer jag att köpa framöver här
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
Det billigast alternativet du kan göra är att köpa en burk primer som man har till bilar och sprayar två lager och efter det spraya med en bra svart färg (basic(bäst,40kr),montana(40kr),biltema(helt ok(56kr)),
eller så köper du på:
shop.1.media = smokeblack genomskinligt om dte lyser i boxen vet ej om det finns hdmi maila fråga.Har beställt där förut säker hemsida.
console:
Vanligt svart maila och fråga om det är hdmi:P
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Okej. Då vet jag det. Äh, mer jobb åt er. Det blir juh ändå ni som får öppna det om det skulle vara något problem haha Jo har funderat faktist på att motivlackat det men än så länge så har jag bara kommit fram till att det är för mkt pengar egentligen att lägga på boxen nu Har du airbrushat ditt? Vet du om det är vanlig matt/blank svart spray man måste ha då som finns på en vanlig färgaffär?
Last edited by Greim; 2009-03-11 at 21:39.
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
nej, mina är inte casemoddad på något vis alls, ända jag gjort med mina boxar är flasha för att lira fler spel... som dom flesta andra här?
angående airbrush så används inte vilken färg somhelst, vet inte vad det är för färg som används till det då jag själv inte gör något sådant, men det finns nog matt och blank färg att få tag på... och spray burkar är INTE bra att använda, fråga psytroll han har testat
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
vill inte spraya chassit pga. garanti ärende och grejer, och den som psxcare har ju ett kryss? vill ju ha samma som elite då min tjej tycker det är snyggare med svart och ni vet ju att man gör allt för tjejer
kanske blir att köpa en elite men får se :P
bäst är det väll om psxcare har ett elite chassi liggandes som dom vill sälja
Last edited by zparta; 2009-03-11 at 22:30.
tror inte vi har något elit skal liggandes tyvär men du kanske kan hitta en billig elit någonstans på någon annons/auktions site som e bannad/har rödringat, sno skalet från den vet jag
Google is your friend!
hahhaha vet precis hur det är.. Jag hade premium innan och sambon tyckte ej att den passade in då vi har högblank vit tvbänk och svart platt tv osv...
Okej tänkte jag.. Drog till Ebgames o köpte mig en Elitekonsoll och drog kablarna lite "finare" än vanligt
Sen sa hon gud vad snyggt xbox.. Passar mkt bättre än det vita..
Kan ju tillägga att mitt premium fick vara instängt i tvhyllan och nu får min elite stå framme och visa upp sig
ONT
Lycka till med dit case.
Mvh
Eliteskal är svåra att få tag i, men som swizzy sa så är nog EBAY rätt ställe att leta på.
Se bara till så att det är med/utan HDMI du köpa så du slipper dremla :P
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Google is your friend!
Ni båda är ju så Tilltofflade så att det gör ont att läsa
JAg skaffade en Svart TV-bänk då min Tjej gav mig en stor 55" tv från Samsung ( 9-serie LED mums filli babba. ) Och redan innan det såg jag till att alla mina konsoller så gått det kunnat gå är Svarta.
t.om min Wii har ett svart skal
Det enda som inte är svart är digitalboxen, men en kanna svart färg löser det
tänk på att färg på saker inte alltid innebär att man har garanti kvar :P
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
bara att spraya om skalet:P Köp annars ett till skal:P
Bookmarks