Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: Trivial Pursuit [R.Free][www.descargas360.com]

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17

    Trivial Pursuit [R.Free][www.descargas360.com]

    Har precis brännt ut Trival P, och får samma problem som med HAWX . Misstänker att det beror på att det finns wave3 även i detta spel, eller har bränningen gått åt pipan?

    Är det nån som vet om det kommer vara så att speltillverkarna kommer att lägga in wave3 i alla spel? Kanske nån som kan förklara vad wave3 är? Är det en ny teknik för att ,,,,,,?

    Fråga till PSX Care: Hur lång tid får jag vänta om jag vill uppdatera min Flashning hos er och vad kostar det mig? (vill även att ni slänger i min Lite on läsare som bara ligger och samlar damm)

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    det är wave 3 i den och förmodligen kommer spel tillverkarna göra det i fortsättningen...

    det tar 20-30 minuter att flasha om den, och beroende på när du flashade boxen är priset olika...

    *edit:*
    såg att du ville veta vad wave 3 är också... sorry... missade det nyss...

    wave3 = ny video partition, den är större än tidigare (NXE ligger på den)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du har lite-on läsare löst = du flashade boxen förra året. Uppdateringen kostar 350:- för dig, vi kan slänga in din lite-on om du vill. Väntetid minst 20 minuter, mer om vi inte hunnit med kunder som lämnat in före dig.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Tack för svar

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    59
    Respekt
    18
    ngn som lyckats ver det i abgx360 än?

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    inte ännu, kommer snart
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    59
    Respekt
    18
    Satt och lirade en omgång clear the board och rensade bordet, men när jag kom till slutfrågan i mitten så bara hängde sig spelet. KOm upp en ruta som det stod ngt i och en pil åt höger men det gick inte att trycka på ngt.

    Ngn mersom haft detta problem eller är det bara testa igen. Inget kul att skiten hänger sig ofta om man sitter och lirar med polarna.

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det fungerade felfritt för min del... men jag körde inte på samma relle som du... jag kör på Rev0 rellen (Trivial_Pursuit_XBOX360-REV0)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Trivial Pursuit [R.Free][www.descargas360.com] är rev0's rls, bara omdöpt, kollade upp det.

  10. #10
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    187
    Respekt
    19
    ngn som vet om det finns en relle med svenska frågor?

  11. #11
    Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Inlägg
    287
    Respekt
    18
    om ni inte bryr er om live eller bara snåla för att flasha om kan ni prova X360 Wav3 Disabler-BANN3D360. men spela inte på live

  12. #12
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av swifter Visa Inlägg
    om ni inte bryr er om live eller bara snåla för att flasha om kan ni prova X360 Wav3 Disabler-BANN3D360. men spela inte på live

    Gärna en djupare förklaring om det är möjligt

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Gärna en djupare förklaring om det är möjligt
    Ta bort video partition wave 3 och lägg in wave 2 istället (för att köras på ixtreme 1.4/1.5) finns flera olika varianter av det, men inget av det är säkert att köra live...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #14
    Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Inlägg
    287
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Ta bort video partition wave 3 och lägg in wave 2 istället (för att köras på ixtreme 1.4/1.5) finns flera olika varianter av det, men inget av det är säkert att köra live...
    Exakt. finns annars en tråd om de i x360 allmänt sektionen

Liknande diskussioner

  1. Crash Time Autobahn Pursuit USA XBOX360-VORTEX
    By gubben100 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 23:30

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •