Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 40

Diskussion: En idiot behöver hjälp med att flasha!

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0

    En idiot behöver hjälp med att flasha!

    Nu har jag sökt i alla forum som finns och nu är jag trött på det. Eftersom jag köpt mina varor hos PSXcare så tycker jag att jag kan kräva lite hjälp...här.
    Så jag har sammanställt lite frågor som jag vet fler undrar om. Kan ju vara bra att sammanställa på ett ställe för att underlätta för alla medlemmar.

    Jag har köpt CK3 Pro, Probe, Har det rätta VIASATA kortet som det skrivs så mycket om.
    jag vill kunna flasha vilka läsare som helst.

    1. Behöver jag någonting mer för att sätta igång??
    2. MÅSTE man använda Proben?
    3. Vilka sladdar behövs?? Har en USB från CK3 till PC, en strömkabel från CK3 till boxen, en SATA kabel mellan PC och boxen. Nåt mer??
    4. Har firmware 1.51. Måste man återställa alla läsare till originalfirmware eller är det bara att flasha?
    5. Läste något om att det kan bli kortslutning. Hur förhindrar man det??
    6. Behöver jag verkligen en sån här:
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=476
    och i så fall...varför?
    7. Har avinstallerat alla drivers för VIA 6421. Men ska man installera Raid drivers. I vissa forum sägs det att man ska det.

    Tacksam för all hjälp!
    Jag är lite trög och försöker lära mig det här

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    1. Du kanske behöver köra på com istället för usb, fungerar bättre för vissa datorer (och självklart programvaran för att flasha just den driven du tänker göra... läs respektive guider för mer info)
    2. bara på liteon om du inte vill/kan löda
    3. Läs 1:an
    4. Du måste återställa alla hitachi i alla fall, Liteon kan du inte återställa, men du måste se till att du har inquiry etc. du får tydligen inte med allt detta om du läser ut en tidigare flashad drive med JF 1.51 (jag har testat!)
    5. du gör allt på med ESD skydd av olika slag och ser till att INTE röra spear mot någon öppen metall av något slag och INGET annat än punkten du ska använda vid liteon flash
    6. nja, du kan behöva den med vissa hitachi, men det ska gå utan den också
    7. jag körde med orginal drivers och raid (efter att jag hade kört PortIO32.exe som följer med jungleflasher 0.26 beta)

    Hoppas detta hjälper dig något
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    1. Du kanske behöver köra på com istället för usb, fungerar bättre för vissa datorer (och självklart programvaran för att flasha just den driven du tänker göra... läs respektive guider för mer info)
    2. bara på liteon om du inte vill/kan löda
    3. Läs 1:an
    4. Du måste återställa alla hitachi i alla fall, Liteon kan du inte återställa, men du måste se till att du har inquiry etc. du får tydligen inte med allt detta om du läser ut en tidigare flashad drive med JF 1.51 (jag har testat!)
    5. du gör allt på med ESD skydd av olika slag och ser till att INTE röra spear mot någon öppen metall av något slag och INGET annat än punkten du ska använda vid liteon flash
    6. nja, du kan behöva den med vissa hitachi, men det ska gå utan den också
    7. jag körde med orginal drivers och raid (efter att jag hade kört PortIO32.exe som följer med jungleflasher 0.26 beta)

    Hoppas detta hjälper dig något

    haha, seriöst får man inte? flashat med nya jungle direkt från ixtreme flera gånger nu :P

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    får är snälla djur på gotland vad jag vet, men om du läser ut din firmware igen i liteon driven och testar den i DSDBFixer säger den att du inte har inquiry och identify (eller iaf att den inte stämmer) jag testade första urläsningen (orginalet) var grön, andra urläsningen (efter första flash) var röd...

    iofs läste jag då ut och spoofade med 1.51 versionen av djungelflasher och flashade med 0.26 beta versionen (1.51:an ville inte flasha tebax -.-)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    1. Du kanske behöver köra på com istället för usb, fungerar bättre för vissa datorer (och självklart programvaran för att flasha just den driven du tänker göra... läs respektive guider för mer info)
    2. bara på liteon om du inte vill/kan löda
    3. Läs 1:an
    4. Du måste återställa alla hitachi i alla fall, Liteon kan du inte återställa, men du måste se till att du har inquiry etc. du får tydligen inte med allt detta om du läser ut en tidigare flashad drive med JF 1.51 (jag har testat!)
    5. du gör allt på med ESD skydd av olika slag och ser till att INTE röra spear mot någon öppen metall av något slag och INGET annat än punkten du ska använda vid liteon flash
    6. nja, du kan behöva den med vissa hitachi, men det ska gå utan den också
    7. jag körde med orginal drivers och raid (efter att jag hade kört PortIO32.exe som följer med jungleflasher 0.26 beta)

    Hoppas detta hjälper dig något


    Tusen tack! Det hjälpte en hel del Men angående ESD...Har du nåt tips vad jag kan använda då?

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av manghole Visa Inlägg
    Tusen tack! Det hjälpte en hel del Men angående ESD...Har du nåt tips vad jag kan använda då?
    Elsladd som du kör med krokodilklämma till Jord på ditt eluttag eller elementet + ESD armband som fins att köpa på kjell eller claes ohlsson eller elfa.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Elsladd som du kör med krokodilklämma till Jord på ditt eluttag eller elementet + ESD armband som fins att köpa på kjell eller claes ohlsson eller elfa.
    Ehrm... se rubriken och förklara sedan för mig hur du ser det lämpligt att föreslå att koppla saker till vägguttaget...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Ehrm... se rubriken och förklara sedan för mig hur du ser det lämpligt att föreslå att koppla saker till vägguttaget...
    hmmm...vad ska jag använda då?

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Koppla rätt, till en jordpinne i vägguttaget = bra.

    Koppla fel, till en fas i vägguttaget = gör ont och luktar illa.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    *Fräs* Undrar om Tito fick sitt smeknamn av en sån händelse ( Tito Fräs )

    www.Elfa.se Artnr: 80-984-00

    TM http://www.teknikmagasinet.se/nydb/d...l&artnr=550106

    Last edited by Pendragon; 2009-03-17 at 15:29.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  11. #11
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Koppla rätt, till en jordpinne i vägguttaget = bra.

    Koppla fel, till en fas i vägguttaget = gör ont och luktar illa.

    Datorn är kopplad till ett jordat uttag så då borde det va ok?
    Behöver inga krokodilklämmor alltså?
    Haha! Ni tycker säkert jag är en idiot med idiotiska frågor Sorry, men jag försöker och jag är jättetacksam för all hjälp!!

  12. #12
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av manghole Visa Inlägg
    Datorn är kopplad till ett jordat uttag så då borde det va ok?
    Behöver inga krokodilklämmor alltså?
    Haha! Ni tycker säkert jag är en idiot med idiotiska frågor Sorry, men jag försöker och jag är jättetacksam för all hjälp!!
    Jag gär efter Devisen: Det fins inga dumma frågor, bara dumma svar
    Givetvis är vissa frågor roligare än andra *skratt*

    Uttaget nedan har två hål + två metallstift " Koppla jorden till Klockan 12 och Klockan 6 )
    Koppla ett ESD armband eller kabel till dessa Silver eller kopparfärgade ledare på ditt jordade uttag.
    Last edited by Pendragon; 2009-03-17 at 16:29.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    det vill säga det som sticker ut i "klockan 12 och 6"
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #14
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av manghole Visa Inlägg
    Datorn är kopplad till ett jordat uttag så då borde det va ok?
    Behöver inga krokodilklämmor alltså?
    Haha! Ni tycker säkert jag är en idiot med idiotiska frågor Sorry, men jag försöker och jag är jättetacksam för all hjälp!!
    ta en kabel, och skala den i båda ändar.. 2cm i ena änden och 15cm i andra änden. 2cm änden fäster du i metallskena i väggutaget (jord), de som pekar vid klockan 12 eller 6 på bilden i denna tråd. 15cm änden virar du runt handleden och vips du är jordad på ett enkelt sätt.

  15. #15
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag gär efter Devisen: Det fins inga dumma frågor, bara dumma svar
    Givetvis är vissa frågor roligare än andra *skratt*

    Uttaget nedan har två hål + två metallstift " Koppla jorden till Klockan 12 och Klockan 6 )
    Koppla ett ESD armband eller kabel till dessa Silver eller kopparfärgade ledare på ditt jordade uttag.
    Alltså ska jag helt enkelt bara klämma fast klämmat till armbandet på kabeln som går in i det jordade vägguttaget? Tack för att ni orkar med mig förresten

  16. #16
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Haha! Nu var jag nog lite väl korkad datorsladden är inkopplad i ett jordat uttag och i ett LEDIGT jordat uttag fäster jag klämman i ett av kopparledarna (de kl 12 el 6)

  17. #17
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av manghole Visa Inlägg
    Alltså ska jag helt enkelt bara klämma fast klämmat till armbandet på kabeln som går in i det jordade vägguttaget? Tack för att ni orkar med mig förresten
    precis vad du ska göra
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  18. #18
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Då har jag nog någorlunda koll
    Tusen tack för hjälpen alla! Uppskattar det verkligen!

  19. #19
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ta en kabel, och skala den i båda ändar.. 2cm i ena änden och 15cm i andra änden. 2cm änden fäster du i metallskena i väggutaget (jord), de som pekar vid klockan 12 eller 6 på bilden i denna tråd. 15cm änden virar du runt handleden och vips du är jordad på ett enkelt sätt.
    Bara för att Hansi kunde så kan jag med
    Nu ser jag rubriker att folk glömmer koppla loss sladdarna runt handlederna, springer iväg o skalar sönder handlederna "stryper så det skär o blöder" o förblöder

    *Lol*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  20. #20
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ta en kabel, och skala den i båda ändar.. 2cm i ena änden och 15cm i andra änden. 2cm änden fäster du i metallskena i väggutaget (jord), de som pekar vid klockan 12 eller 6 på bilden i denna tråd. 15cm änden virar du runt handleden och vips du är jordad på ett enkelt sätt.
    Ja vill man dö så drar man kablar direkt mellan vägguttaget och handleden...inte många centimeter tillgodo, och vem vet hur nykter personen som drog kablarna bakom uttaget var den dagen eller hur många råttor som varit där och gnagt...

    Och det är inte någon hit att vara direkt jordad även när jordningen är perfekt, råkar man peta på något annat som leder ström så gör det ont och luktar illa om brända armhår.


    En sådan jordkabel som man köper på t.ex. elfa eller kjell&co med armband osv har åtminstonde ett motstånd på sig på en jävla massa ohm som gör att man inte blir direkt kortsluten till jord utan har en chans att överleva när det smäller till.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  21. #21
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Ja vill man dö så drar man kablar direkt mellan vägguttaget och handleden...inte många centimeter tillgodo, och vem vet hur nykter personen som drog kablarna bakom uttaget var den dagen eller hur många råttor som varit där och gnagt...

    Och det är inte någon hit att vara direkt jordad även när jordningen är perfekt, råkar man peta på något annat som leder ström så gör det ont och luktar illa om brända armhår.


    En sådan jordkabel som man köper på t.ex. elfa eller kjell&co med armband osv har åtminstonde ett motstånd på sig på en jävla massa ohm som gör att man inte blir direkt kortsluten till jord utan har en chans att överleva när det smäller till.
    nu förutsätter jag att allt är ordentligt gjort och inget svartjobb i väggen eller halvtaskig ledning. ett ordentligt jordat/ej skadat uttag fungerar kanon, men visst.. den osäkra bör åka till kjell & co.

  22. #22
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Hade faktiskt en fråga till!! Strömkabeln från CK3?? Det är tydligen viktigt att man har rätt ände i rätt uttag...men hur fasen skam an se det? De ser ju EXAKT likadana ut :S

  23. #23
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    O en till
    Jag har ingen com port i min dator. Måste jag ha det? Vilket är isåfall com uttaget i CK3??

  24. #24
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    du kan även använda usb men det rekomenderas att du använder dig av com port då dessa även fungerar i dos (jag vet inte hur usb fungerar med dos...)

    vad gäller kabeln så spelar det ingen större roll egentligen, bara du sätter kabeln så att den sitter "rätt" alltså inte upp och ner... (du ska sätta in den rakt i jämförelse med spåren...

    har du däremot en probe kabel istället ska du (om jag fattat det rätt) sätta probe sidan i cd spelaren...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  25. #25
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Vad är det för svart kabel som är inkopplad i CK3 högst upp på image 3????????
    http://team-xecuter.com/ck3/liteon_windows.htm

  26. #26
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av manghole Visa Inlägg
    Vad är det för svart kabel som är inkopplad i CK3 högst upp på image 3????????
    http://team-xecuter.com/ck3/liteon_windows.htm
    En extern ström kabel, finns att köpa på kjell & company för 199:- finns även i "kit" eller vad man ska kalla dom för, med kablage för att koppla in IDE diskar till usb

    *edit* verkar som dom tagit bort det, håller på letar efter länk på annat ställe för att se om jag hittar, för jag vet att jag såg det på kjell tidigare... för typ 2-3 veckor sedan... eller mindre...
    Last edited by Swizzy; 2009-03-19 at 18:10.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #27
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Det här hajjar jag inte riktigt

    "5. Now select the MTKFlash 32 tab and hit the erase button. Follow the prompts carefully!! You will have to power cycle the drive (turn CK3 power on/off - do it quickly though, 1 second max) to return the correct ID of the drive (0x72) and to prevent your computer freezing when using VIA cards. After power cycle, drive should return status 0x72 and display the drives Flash information. If it does not, click Device ID and power cycle as prompted. If still not successful then you did not successfully erase the drive. (See Image 10)

    Ska man göra det DIREKT när man tryckt på Erase??

  28. #28
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    En extern ström kabel, finns att köpa på kjell & company för 199:- finns även i "kit" eller vad man ska kalla dom för, med kablage för att koppla in IDE diskar till usb

    Med andra ord så behövs det inte?

  29. #29
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av manghole Visa Inlägg
    Med andra ord så behövs det inte?
    du behöver ha någon form av ström källa, antingen en intern från datorn direkt eller en extern som jag har (hittar den inte löst längre, men den finns i det här kitet: http://www.dustinhome.se/pd_5010101569.aspx )
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  30. #30
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av manghole Visa Inlägg
    Det här hajjar jag inte riktigt

    "5. Now select the MTKFlash 32 tab and hit the erase button. Follow the prompts carefully!! You will have to power cycle the drive (turn CK3 power on/off - do it quickly though, 1 second max) to return the correct ID of the drive (0x72) and to prevent your computer freezing when using VIA cards. After power cycle, drive should return status 0x72 and display the drives Flash information. If it does not, click Device ID and power cycle as prompted. If still not successful then you did not successfully erase the drive. (See Image 10)

    Ska man göra det DIREKT när man tryckt på Erase??
    läs min liteon guide istället den är på svenska dessutom

    dom säger att man ska köra direkt, men jag säger kör inte direkt utan vänta ett par sekunder (tills den är mellan "returned" och "status" ungefär vid d'et i returned... (när punkterna når dit)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Problem att läsa brända spel med Argon
    By MrCoke in forum Nintendo WII - Argon / Wiiktus / Injectus
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-10, 12:54
  2. Min historia att flasha liteons
    By bqobd in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-31, 18:30
  3. Behöver hjälp med att bränna spel med enbart .iso!
    By giftigkola in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 23:55
  4. Hjälp med att flasha tillbaks till original!
    By ulka in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 13:55
  5. hur ska jag packar upp spelen?
    By devhook in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 48
    Senaste inlägg: 2007-08-13, 19:57

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •