En kort fråga bara... Kan man ha ett Xbox live konto till 2 profiler på samma box eller måste man skaffa 2 livekonton??
En kort fråga bara... Kan man ha ett Xbox live konto till 2 profiler på samma box eller måste man skaffa 2 livekonton??
Du måste betala för alla kontona som du vill kunna spela live med... det betyder: 2 live konton (som egentligen är samma sak som 2 profiler som du har gått ut på live med någon gång)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Sånt suger Getpung, men det är så Ms tjänar pengar på Storfamiljer med separata konton
Mitt tips, Ett konto att regera dem alla ( One account to rule them all )
Förvissao kan det ställa till problem om Pappa vill hålla porren på nätverket borta från ungarna eller om fler barn blir accountbannade då se svär när de spelar Live åt andra o hotar dem
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks