Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Funkar det att bränna med LG GGC-H20L?

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21

    Funkar det att bränna med LG GGC-H20L?

    Är det någon som har testat att bränna med denna LG GGC-H20L?

    Om man kanske behöver någon speciell FW eller något sådant.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Robotach Visa Inlägg
    Är det någon som har testat att bränna med denna LG GGC-H20L?

    Om man kanske behöver någon speciell FW eller något sådant.
    du kan bränna 360 spel med vilken DL brännare som helst. varför man rekommenderar vissa brännare typ pioneer och samsung med verbatim media är för att det blir väldigt bra resultat och du slipper bränna om dina backuper efter ett tag för att kvaliten på bränningen/skivan är dålig.

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    du kan bränna 360 spel med vilken DL brännare som helst. varför man rekommenderar vissa brännare typ pioneer och samsung med verbatim media är för att det blir väldigt bra resultat och du slipper bränna om dina backuper efter ett tag för att kvaliten på bränningen/skivan är dålig.
    ok, jo det viste jag lite om. Jag har haft en NEC brännare, men nu när jag uppgraderade datorn så kan jag inte använda den för det finns inte tillräckligt med IDE kontakter på moderkortet. Så ville kolla om någon vet om det funkar bra med denna, annars får jag försöka hitta på ett sätt att få igång NEC igen ^^

    Men troligtvis så kommer det att funka ok att bränna med.

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Köp ett kontroller kort och sätt brännaren på den ... Kostar inte många tior nuförtiden ... Bodde du i Skellefteå så skulle jag kunna skänka dig ett tror jag har tre olika kort liggandes i dator "skrots" lådan ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Köp ett kontroller kort och sätt brännaren på den ... Kostar inte många tior nuförtiden ... Bodde du i Skellefteå så skulle jag kunna skänka dig ett tror jag har tre olika kort liggandes i dator "skrots" lådan ..
    Jag bor i Lycksele men min syrra går på solvik i Skellefteå, det vore toppen om det gick.

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Ja jäklar det skulle ju funka ... Ska bege mig ner i källaren nån gång under helgen och riktigt se vad jag har för grejer ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Ja jäklar det skulle ju funka ... Ska bege mig ner i källaren nån gång under helgen och riktigt se vad jag har för grejer ..
    Tack så mycket, får se om du hittar någon, annars så ska jag testa med nya LG GGC-H20L , dock så kommer deta att få vänta då moderkortet 4 dagar gammalt skickades in för lagning

    Roligt med nya grejor som inte funkar. Har jag otur är nog min nya processor trasig med men det får man se ^^

  8. #8
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Håller du på att smacka upp en ny rigg??? Sugen själv men det är så förbannat att allt ska kosta ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Håller du på att smacka upp en ny rigg??? Sugen själv men det är så förbannat att allt ska kosta ..
    Jo, jag kanske inte ska säga vad den kostar, jag vill inte tänka på det själv, och ändå fick jag inte alla delar jag igentligen vill ha :/

    Fast man behöver inte lägga ut för mycket, beror på vad man ska ha den till ^^

Liknande diskussioner

  1. Guide: Konvertera videos till din psp
    By Fruktsoda in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 52
    Senaste inlägg: 2008-12-13, 14:00
  2. Går det att flasha både ett PSP phat och ett PSP Slim med Pandora
    By skult in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-23, 19:21
  3. Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 11:33
  4. Behöver hjälp med att bränna SSBB
    By Goku_93 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 17:04
  5. XBOX360.Samsung.Xtreme.V5.1.Firmware-Thanks
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 13:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •