Visar resultat 1 till 12 av 12

Diskussion: problem med brännt spel

Registrerade
    Mar 2009
    Respekt
    0

Question problem med brännt spel

har laddat ner RE5 och kan spela det tills jag kommer till 2-1 banan ungifär mitt i bannan så kommer det reading error och står att jag ska rengöra CDn har brännt spelet på olika brännare och olika release's . flashade mitt 360 ungifär runt 2007 våren/sommaren så vet inte vilken flashning jah har

ska jag flasha om?

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Vad har du för DVD läsare i din 360 enhet o vad kör du på för skivmedia ?
    Läsaren i 360n ser du informaton om hur man ser i FAQ.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Mar 2009
    Respekt
    0
    Samsung och verbatim DVD+R DL

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Silver surface eller full face printable? (är dom helvita eller står det verbatim på dom)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Mar 2009
    Respekt
    0
    står Verbatim på dom och lite info som dvd+R dl och så dom har alla fall inte vit yta
    Last edited by Xilitu; 2009-03-20 at 22:59.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    ok, då är det silver surface... du kan juh alltid prova att köra på fullface printable... kanske fungerar bättre
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    ok, då är det silver surface... du kan juh alltid prova att köra på fullface printable... kanske fungerar bättre
    verkar inte vara något fel på releaserna iaf. eftersom alla hänger sig på samma ställe så verkar det som någon krävande läsningsprocedur. jag kör både silver och printable verbatim och bränner med samsung. har fått clean disc ett fåtal gånger och då har det berott på något fingeravtryck eller liknande. vad har du för läsare i din 360? har du uppdaterat firmware på din brännare?

Registrerade
    Mar 2009
    Respekt
    0
    Jag har uppdaterat fimware på brännare, har en Samsung läsare. Fast denna problem har kommit upp förrut fast då har jag bränt om det bara så funkar det men nu så funkar det inte alls efter en bit in i spelet. Jag ska testa använda printable skivor om dom funkar bättre

Registrerade
    Nov 2008
    Respekt
    16
    Prova tömma cachen. Sök på nhl 09 dagger så ska det komma upp en tråd om med info hur du gör.

//Arasul

Registrerade
    Mar 2009
    Respekt
    0
    Nu funkar det, Jag Tömde cache(tack Arasul för det) och sen deleta jag spelet från hårddisken. Tack för hjälpen

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Toppen
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    Läste på ett annat forum att RE5 har även problem med originalskivorna med frysning av spelet. Gäller även PS3 vad jag förstod men är inte säker.

Liknande diskussioner

1. problem med wiikey 2
    By Mark_III in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 14:06
  2. Knepigt problem med Argon!
    By 99stoffe99 in forum Nintendo WII - Argon / Wiiktus / Injectus
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 23:59
  3. Problem med mitt M3Lite(MSD)
    By jack_bauer in forum Nintendo DS
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 09:17

Bookmarks

Behörigheter