första gången ska jag flasha en hitachi v79 i jungleflasher firmware pack finns det en massa ix151 firmware
ix151-79-4b00
ix151-79-4C30
ix151-79-4d20
ix151-79-4e10
vilken ska man välja
första gången ska jag flasha en hitachi v79 i jungleflasher firmware pack finns det en massa ix151 firmware
ix151-79-4b00
ix151-79-4C30
ix151-79-4d20
ix151-79-4e10
vilken ska man välja
Kolla i firmware toolbox vart nyckeln ligger så vet du vilken, annars bör Jungleflasher hitta rätt åt dig (om du kör på Jungleflasher 1.51)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
jag har inte läst ut nyckeln än ska bara försöka fatta allt annat
använder jungleflash 1.51 hur gör den när den ska hitta rätt ?
gör som Arasul säger och välj att den automatiskt ska ladda rätt firmware när den frågar dig om det (efter att du kört get key etc...)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
ok tack en annan fråga kan man förstöra dvd spelaren under utläsning utav key
exempel jag vill kunna läsa av nyckeln på hitaching utan att flasha den
sedan spoofa samsung spelare till hitachi v79 med hitachis nyckel
Om du ser till att inte kortsluta spelaren ska du få ut nyckeln ur spelaren utan att något händer ja...
Google is your friend!
kortsluta spelaren ? hur blir det kortslutning ? vad ska man vara försiktig med ?
se till att kabeln sitter rätt helt enkelt (du kan om du pressar få in den åt fel håll) detta kan förstöra spelaren...
Google is your friend!
ok nu förstår jag
Bookmarks