Hallo
Är det någon som gjort/vet hur/om man kan radera sin gubbe ifrån halo 3 så allt nollställs?
Tack på för hand Mattias
Hallo
Är det någon som gjort/vet hur/om man kan radera sin gubbe ifrån halo 3 så allt nollställs?
Tack på för hand Mattias
radera alla save filerna... svårt?
den här tråden skall dessutom ligga under "spel snack" och du kunde valt ett bättre tråd namn
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Det var för väll inte det jag menade då försvinner väll för fan inte gubben från liven det var ju det jag menade!
sådant här är underhållande en lördagskväll, rena attacksvar. maddiy, du skrev aldrig något om live första gången.
sorry att jag inte har ett svar på frågan.
Jag tror inte att det inte går att göra. Gubben är kopplad till din gamertag tillsammans med alla stats och poäng du har ackumulerad på vägen. När du tar bort alla dina saves som Swizzy så kommer gubben att försvinna kanske. Det beror helt enkelt på om bungie/Microsoft lagrar informationen på sina servrar eller lokalt på konsolen. Ledsen att jag inte kan ge ett säkert svar. Jag vågar inte experimentera på min egen Halo konto. Om du har en minneskort skulle du kunna ta en backup på dina saves först och sedan radera save filerna på hårdisken.
Off Topic: Varför har Swizzy blivit bannat? Han har väl inte gjort nåt fel?
Last edited by Ratchet; 2009-03-22 at 00:00.
Dina stats kommer inte ändras på bungie.net även om du tar bort saves.
Det enda du kan göra att att skapa en nytt xbox-live acc, tror jag.
edit: o jag tänkte oxo som swizzy först :P Du skrev ju inget om live statsen.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks