Original inlägg av
Ltn.Ripley
Tyckte ALDRIG jag ens försökte nämna att det var nåt nytt! Och hur medvetna "Ni" på "Detta" "Most Enlightened" Forum än är,så hittar JAG iallafall INGEN tråd som förklarar patchning av 2nd and 3rd wave(som du påstår tycks finnas både här o där)...Och OM ni (i.e INT.21) är SÅ pålästa om det hur kommer det sig att tråden skapades för 6dgr sen??? Och FÖRSTA 3rd VideoWave Partition Discen dök upp på marknaden i o med Ett amerikanskt baseball spel och Tom Clancys H.A.W.X för exakt 2-3veckors sen...Och denna "Tutorial" skapades på ett ANNAT mer välkänt o välbesökt´forum än detta för 9dagar sen. Så jag köper inte ditt inlägg,förutom som ett slags "Troll\Smartass" reply.(Läs tidigare i denna tråd av O.P)...Vet inte om du missade att detta´var mitt första inlägg här,men kan nu förstå varför folk flyr härifrån(Slår vad om att Int.2 är Micke,INTE är det Kenta iallafall,i.e Pendragon)och självklart kommer jag ta bort min tutorial(kom hit för att slutföra den o hittar dessa typer av svar,TROTS att denna tråd MED DENNA överskrift skapades för 6DAGAR SEN,läs 6 DAGAR,men detta forum och dess Admin tycks leva 2månader in i framtiden,DÅ skulle jag fatta om man svarade som Int.21 gjorde-DÅ skulle denna tutorial vara överflödig\gammal) O ang. LIVE säkerheten så fick jag aldrig en chans att berätta detta...
whatever...
Trodde att det var meningen att Mods\Admin skulle uppmuntra nya användare,INTE dissa dem???!!! Ha´re!
Bookmarks