Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Lista över spel med third wave

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    43
    Respekt
    18

    Lista över spel med third wave

    Jag tänkte att vi här kan lista alla spel som bekräftat har third wave och alltså kräver 1.51. Än så länge är det inte så många men en sådan här lista kan ju vara praktiskt för alla som sitter med 1.5 och inte vill ladda hem och verifiera massa releaser i onödan. Möjligt att det visar sig att alla spel som kommit ut f r om ett visst datum har detta, men i och med att spel såsom RE 3 inte har third wave trots att det är nytt är listan ändå praktisk

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    138
    Respekt
    21
    Wanted.Weapons.of.Fate-XBOX360
    Stormrise PAL XBOX360-SPARE
    Trivial Pursuit XBOX360-REV0
    Tom.Clancys.H.A.W.X.PAL.READ.NFO.XBOX360-DNL
    Tom.Clancys.H.A.W.X.USA.READNFO.XBOX360-x360int
    Guitar Hero Metallica RF USA XBOX360-NiG
    Last edited by anderzxb; 2009-03-24 at 07:34.

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Kontrollera saker gör man ändåp i AGBX o den berättar om det är en W3 version om inte jag mins fel.

    Nåväl, enklast är att se alla titlar som släppts efter HawkX som W3 releaser då W3 är nya NXE uppdateringen Dasboard.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    138
    Respekt
    21
    dessvärre så är det ju inte alla spelen som släppts efter hawx som verkligen har third wave. Och folk har svårt att hålla sin ratio på bra nivå om man ska tanka spel och dom inte funkar

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av anderzxb Visa Inlägg
    dessvärre så är det ju inte alla spelen som släppts efter hawx som verkligen har third wave. Och folk har svårt att hålla sin ratio på bra nivå om man ska tanka spel och dom inte funkar
    Äääh dom får skärpa sig o kontrollera o posta loggar ur AGBX själva då
    Något jag hatar att behöva posta som kommentar efter man "Hyrt" saker på nätet efter man slangat ned saker
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    104
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av anderzxb Visa Inlägg
    dessvärre så är det ju inte alla spelen som släppts efter hawx som verkligen har third wave. Och folk har svårt att hålla sin ratio på bra nivå om man ska tanka spel och dom inte funkar
    men alltså, det finns ju redan trådar i väldiga mängder som berör ämnet. är man sugen på ett spel. så Fråga på siten du eller ni har slangat ifrån. Läs NFo? och se vad där står.

    eller så kan du jue Titta här: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=36570

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    138
    Respekt
    21
    Jag har inga bekymmer med det men det kanske finns andra

  8. #8
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    13
    Respekt
    0

    Wanted.Weapons.of.Fate-XBOX360

    Nu snurrar det!
    Jag har 2 st 360 en bannad och en icke bannad den sistnämnda är omoddad.
    Spelet jag har som jag fixat med ppf-o-matic är Wanted.Weapons.of.Fate-XBOX360 men när jag använder min hd med min profil går de inte att uppdatera, däremot med den andra hd funkar spelet kanon. Min fråga är hur flyttar jag över uppdateringen från ena hd till andra och hur hittar jag den på hd?

    tacksam för svar.

  9. #9
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    13
    Respekt
    0

    Snurr snurr

    Citat Original inlägg av jan ingemar Visa Inlägg
    Nu snurrar det!
    Jag har 2 st 360 en bannad och en icke bannad den sistnämnda är omoddad.
    Spelet jag har som jag fixat med ppf-o-matic är Wanted.Weapons.of.Fate-XBOX360 men när jag använder min hd med min profil går de inte att uppdatera, däremot med den andra hd funkar spelet kanon. Min fråga är hur flyttar jag över uppdateringen från ena hd till andra och hur hittar jag den på hd?

    tacksam för svar.
    Ibland är det uppenbara svårast att hitta.
    Det var ju bara att byta hd uppdatera med den obannade xboxen o vips så funkar ja saker. Tack jan ingemar.

Liknande diskussioner

  1. Playstation portable FAQ
    By Xager in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 107
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 10:24
  2. Problem med att lägga in spel - Har Custorm Firmware 3.81 eller något :P
    By Sezer143 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 12:08
  3. Bör man spela med "offline profil" med brända spel?
    By TigerSoul in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 09:33
  4. Problem med nyare spel
    By Game_Freak_se in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 22:52

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •