Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 37 av 37

Diskussion: Skicka in flashat XBOX 360 till MS

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    är man då inte hemma men en granne råkar gå förbi kan dom utan förvarning lämna ut boxen till din granne också! hände mig senast jag skickade in en 360 >_> (OBS: dom lämnar ett medelande i så fall)
    Ja o jag o mina grannar kanske inte är vänner
    Så vem vet vilken person som må "ollat" ens konsoll...

Sista boxen jag fick tillbaka från Ms hamnade hos min granne, tänk om grannen hyrt ut i andrahand o personen som bor där är oärlig.
    De behagade inte ens ringa mig o berätta detta.
    Jag fick en lapp i brevlådan som såg kryptisk ut sen ringde grannen på dörren på kvällen.

Sjukt irriterande
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    17
    Om de skickar tillbaks den snabbt är det ett tecken på att MS är väldigt snabba eller ett tecken på att de skickat tillbaks skiten utan att fixa?
    Hur lång tid tar det att fixa ett sånt fel OM det inte är fullsmockat med trasiga xboxar hos de?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Pachanga Visa Inlägg
    Om de skickar tillbaks den snabbt är det ett tecken på att MS är väldigt snabba eller ett tecken på att de skickat tillbaks skiten utan att fixa?
    Hur lång tid tar det att fixa ett sånt fel OM det inte är fullsmockat med trasiga xboxar hos de?
    om du får tebax den snabbt tyder det på antingen eller, ibland kan dom fixa boxar samma dag som den kommit in, ibland en vecka senare eller något...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    17
    Den är tillbaks, fått ett nytt moderkort insatt och den funkar rätt bra. Dock så slutade läsaren spela upp ett spel tidigare, men man kunde ta ut skivan och återvända till dashboard. Kanske läsaren också håller på att paja who knows. Eller så var det fel på skivan.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Den är tillbaks, fått ett nytt moderkort insatt och den funkar rätt bra. Dock så slutade läsaren spela upp ett spel tidigare, men man kunde ta ut skivan och återvända till dashboard. Kanske läsaren också håller på att paja who knows. Eller så var det fel på skivan.
    håller spelaren på paja brukar dom byta ut den också... förmodligen skivan...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    håller spelaren på paja brukar dom byta ut den också... förmodligen skivan...
    Aha så du menar att de hade märkt det om den hade varit sönder? Hur går de testerna till egentligen? Sätter de i en skiva i några timmar eller hur görs de?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Aha så du menar att de hade märkt det om den hade varit sönder? Hur går de testerna till egentligen? Sätter de i en skiva i några timmar eller hur görs de?
    ingen aning... men jag vet att dom byter ut spelaren om den är på väg att gå sönder... vet att min dvd spelare inte var paj när jag skickade in senast, men då bytte dom moderkort och spelare... tror dock att den kanske var på väg att gå sönder...
    Google is your friend!

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

1. Föra över spel från pc till xbox 360!
    By Rizzoz in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-11-21, 09:35
  2. Xbox 360 - Fungerar denna brännare till spel?
    By Rev in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 17:24
  3. Skicka flashad 360 till ms för reperation
    By sgtprimo in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 12:28
  4. xbox VS 360
    By whityoustone in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-09-28, 13:01
  5. Xtreme 4.0a 4.0b
    By ecu in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 00:33

Bookmarks