Hur många Neo4 har ni kvar för försäljning inklusive lödning?
Hur många Neo4 har ni kvar för försäljning inklusive lödning?
"Tillräckligt"
Hade vi behövt fler så har jag flera leverantörer som mer än gärna vill sälja sina chip nu när Messiah ligger i paket på väg till återförsäljare i hela världen :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Låter bra....för det är väl ganska troligt att neo4 sjunker i pris nu när messiah kommer? Jag anser mig inte behöva nåt messiah då det lär dröja sin tid innan DVD-brännare blir billiga...
Vi kommer antagligen tvärvägra installation av 44 anslutningars NEO4 när vi kan komma undan med...vad är det nu...23? anslutningar för Messiah.
Och sedan kommer väl Origa FNS med 10-15 anslutningar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks