Tjo det är så att jag har flashat min xbox förra veckan onsdag, jag har brännt 4st spel än så länge MEN... dom funkar, IBLAND.
Detta är sjukt irriterande, jag stoppar i spelen jag får igång dom efter 5 st omstarter av xboxen sedan om jag tar ut cdn utan att stänga av och stoppar i ett annat så funkar de men stänger jag av xboxen då får ja sitta och ta ut in, starta om, in ut cdn och hålla på tills jag får igång spelen? alltså får jag i gång ett spel så funkar alla?
jag har en Optaric DVD RW AD-7170A 1.02 och jag har bränt 50tals xbox 1 spel på den och alla har funkat.... sedan nu har man jävla problem med xbox 360 och att jag har funderat på eran Pioneer 116 något sånt som ska fungera,
min kompis var och flasha också och hans cdn starta inte heller men när han köpte ny brännare (116 pioneern) då funka allt
fast jag läste någonstans här i forumet eller annat ställe (minns inte) att någon annan hade köpt en Pioneer 116 fast de endå inte hade funkat???
övrig fråga: Kan ja komma och köpa en Pioneer 116 och testa om de funkar? och om de inte gör de så pengar tebax?
Bookmarks