Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: bil action coop spel?

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    22
    Respekt
    0

    bil action coop spel?

    hej!
    jag har typ just nu "tråkiga" spel på min xbox så... jag spelar inte på den

    kan ni ge tips på bra Bil/race spel?
    jag har kollat typ på Sega Rally och de är de "bästa" just nu och grid med... kan ni säga erat bästa bil spel på xbox 360 (inte nödvändigt att kunna köra split-screen men de är ett plus)??
    jag vill ha NFS Undercover men vågar inte ladda ner det för den har fått 5/10 typ alltså väldigt lågt, kan ni säga om det är värt eller inte värt att "köpa"?

    kan ni även ge tips på något bra actionspel? (helst coop men spelar inge större roll) coop via live ller split spelar inge roll heller...
    har just nu : GoW 2 , Halo 3, Army of Two, BF BC . CoD spelen har jag varvat och kört ut på PC redan så skriv inte dom ^^

    alltså tips på era favo action/krig spel och bil/race/rally(samma sak) spel

    ja sorry detta är IG svenska skrivet, har bråttom sorry! kan skriva bättre men vill inte nu xD

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    undercover tycker jag personligen är rätt okej.. annars är favoriterna colin mcrae dirt, midnight club: los angeles och burnout revenge/paradise. sega rally tycker jag ärligt talat är skräp jämfört med dessa, men det kanske beror på att arkad racing inte är min grej längre. pure är rätt okej, men det är inte bil racing. när det gäller action så är gow, gow 2, rainbow six vegas 2, bad company, fear 2, bioshock och star wars: force unleashed spel jag starkt rekommenderar.

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    undercover tycker jag personligen är rätt okej.. annars är favoriterna colin mcrae dirt, midnight club: los angeles och burnout revenge/paradise. sega rally tycker jag ärligt talat är skräp jämfört med dessa, men det kanske beror på att arkad racing inte är min grej längre. pure är rätt okej, men det är inte bil racing. när det gäller action så är gow, gow 2, rainbow six vegas 2, bad company, fear 2, bioshock och star wars: force unleashed spel jag starkt rekommenderar.
    Nice spelsmak

    nico-valimaki, satsa på dom INT21 skrev Håller helt enkelt med!
    Last edited by Greim; 2009-04-12 at 22:37.
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Liknande diskussioner

  1. Lista över spel med third wave
    By Grimmy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 10:34
  2. köpte spel i thailand
    By tompa81 in forum Nintendo DS
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-08, 11:17
  3. Xbox 1 spel på 360 - Lite on läsare
    By guro in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-26, 20:36
  4. Kan man "bricka" genom spel?
    By Flaky in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 16:16
  5. Bör man spela med "offline profil" med brända spel?
    By TigerSoul in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 09:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •